Сайт британської газети The Times втратив 1,2 млн відвідувачів з моменту введення платного доступу. А та аудиторія, яка залишилась, відтепер проводить вдвічі менше часу на сайті, ніж раніше.
У травні 2010 року місячна аудиторія сайту становила 2,79 млн унікальних відвідувачів. В липні було запроваджено платний доступ до матеріалів обох сайтів – The Times i The Sunday Times, – і відвідуваність впала до 1,6 мільйонів (а кількість переглядів сторінок – з 29 млн до 9 млн). Також вдвічі знизився показник часу, який проводять люди на сайті – якщо у травні він був 7,6 хвилин, то у липні – всього 4.
Платна модель The Times передбачає отримання доступу до контенту сайту лише після оплати у розмірі 1 фунт на день або 2 фунти на тиждень для британців та трохи дорожче для жителів решти світу.
Pingback: New York Times відмовиться від друкованої версії | Watcher()
Pingback: Журнал Der Spiegel заробив більше €1 млн на продажі електронної версії | Watcher()
Pingback: 100 тисяч людей заплатили за доступ до сайту The Times | Watcher()
Pingback: Руперт Мердок і Стів Джобс готують електронну газету | Watcher()