• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Ольга Мінченко · 26 Червня 2014

Slon.ru стане частково платним

Tweet
Tweet

Slon.ru стане частково платним

Відоме російське видання Slon.ru запроваджує частковий платний доступ до свого контенту. 

Як написав на своїй Facebook-сторінці головний редактор проекту Максим Кашулинський, наступного тижня сайт почне найбільший в своїй історії експеримент: частину контенту буде сховано за paywall і запропоновано читачам оформити передплату – на місяць або на рік:

Зачем мы это делаем? У нас хороший трафик, мы делаем красивые спецпроекты и успешно продаем рекламу: в 2013 году выручка выросла на 17,7%. Примерно такими же темпами (17,8% в год) должен расти рынок онлайн-рекламы ближайшие пять лет, согласно прогнозу PwC. Это хорошее обещание, но мы понимаем, что львиная доля роста придется на крупные порталы, социальные сети и поисковики. Стоимость же рекламы (CPT) в медиа будет снижаться под давлением автоматических систем закупок и других факторов. Полагаться только на рекламную модель издателям точно нельзя.

У нас, к счастью, есть одно преимущество перед многими другими СМИ: мы пишем о бизнесе и экономике. А это, по-видимому, единственный вид журналистики, за который российские читатели готовы платить деньги в интернете.

За планом Кашулинського, до осені у вільному доступі залишаться новини, вірусний контент, частина авторських колонок. Всі аналітичні матеріали, інтерв’ю та розслідування будуть доступні лише за передплатою.

Читати більше про: media, платний контент, росія

Ольга Мінченко

Ольга Мінченко на зв'язку

Також читайте:
  • Як монетизувати власне медіа: два успішні кейси

    Як монетизувати власне медіа: два успішні кейси

  • Майже половина населення США стикнулись з російською пропагандою під час виборів президента країни

    Майже половина населення США стикнулись з російською пропагандою під час виборів президента країни

  • Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти

    Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти

  • Росія викрадала дані АНБ за допомогою «Антивіруса Касперського»

    Росія викрадала дані АНБ за допомогою «Антивіруса Касперського»



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA