• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 2 листопадаа 2010

100 тисяч людей заплатили за доступ до сайту The Times

Tweet
Tweet

News International вперше оприлюднила інформацію про результати роботи нової фінансової моделі видання The Times, яка передбачає платний доступ до сайту газети.

105 тисяч користувачів оформили передплату на електронну версію видання – це або доступ до сайту, або версії для Kindle та iPad. Ще 100 тисяч людей, які передплачують друковану версію газети, активували собі доступ на сайт The Times – оскільки для них він безкоштовний. Отже, загальна кількість читачів електронної The Times перевищила 200 тисяч.

В News International, яка є власником The Times, не приховують задоволення від таких цифр. “Кожен з наших цифрових передплатників ще більш цінний для нас, ніж унікальні відвідувачі в період попередньої безплатної моделі сайту”, – сказала Ребекка Брукс, виконавчий директор News Int.

Як відомо, влітку The Times оголосила про запровадження плати за доступ до матеріалів свого сайту. Вартість оплати для жителів Британії становить 1 фунт за день або 2 фунти за тиждень, а для жителів решти світу – 2 долари/день або 4 долари/тиждень. Для тих, хто має передплату на паперову версію газети, вхід на сайт є безкоштовним.

Після того, як сайт The Times перейшов на нову модель, його аудиторія зменшилась на 1,2 млн відвідувачів.

Читати більше про: News, The Times, онлайн-ЗМІ, платний доступ

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • ТОП-100 українських онлайн-ЗМІ за охопленням

    ТОП-100 українських онлайн-ЗМІ за охопленням

  • 80% трафіку з соцмереж українські ЗМІ отримують через ВКонтакті та Facebook

    80% трафіку з соцмереж українські ЗМІ отримують через ВКонтакті та Facebook

  • The Huffington Post отримав Пулітцерівську премію

    The Huffington Post отримав Пулітцерівську премію

  • Головним редактором Delo.ua стане Євген Дубогриз

    Головним редактором Delo.ua стане Євген Дубогриз



  • Pingback: Руперт Мердок і Стів Джобс готують електронну газету | Watcher()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA