• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 22 листопадаа 2010

Руперт Мердок і Стів Джобс готують електронну газету

Tweet
Tweet

Руперт Мердок і Стів Джобс готують електронну газету

Компанії News Corporation та Apple почали співробітництво зі створення електронного видання “The Daily”, яке буде виходити на iPad та його аналогах.

Про це повідомив Джеймс Мердок, який є сином голови News Corporation Руперта Мердока і головою ради директорів компанії в Європі та Азії. На форумі в Монако минулого тижня він заявив, що монетизувати контент онлайнових версій газет можна лише в тому випадку, якщо буде введена плата за доступ до нього. На думку Мердока, нова електронна газета може зацікавити близько 800 тисяч людей.

Передбачається, що вартість передплати на iPad-версію газети The Daily буде коштувати $1 на тиждень. Цікаво, що в планах News Corporation не значиться вихід друкованої або навіть веб-версії видання. Вже зараз над ним працюють близько сотні найнятих журналістів, а офіційний запуск проекту має відбутися наприкінці листопада в США.

На початку цього місяця були оголошені результати впровадження платного доступу до сайту британської газети The Times, яка також є одним з активів News Corporation. З липня 2010 року, коли було запущено платний доступ, передплату оформили більше 100 тисяч користувачів. Ще сто тисяч людей, які мають передплату на друковане видання, активували собі доступ до онлайн-версії газети. Таким чином, сукупна кількість передплатників сягнула 200 тисяч користувачів.

Тим не менш, за два місяці з часу впровадження цієї фінансової моделі, сайт The Times втратив 1,5 млн відвідувачів.


Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA