Сервіс контекстної реклами «Бегун» пропонує нову послугу «Показ в мобільних пристроях», яка дозволяє показувати графічні банери на мобільних телефонах.
Банери розміщуються на мобільних сайтах та мобільних додатках. При показі підбирається оптимальний розмір залежно від мобільного пристрою. Рекламу можна таргетувати за брендом мобільного телефона (наприклад, Nokia або Samsung), за операційною системою (наприклад, iOS чи Android), а також за оператором мобільного зв’язку (наприклад, МТС).
Новий продукт покликаний вирішувати задачі з інформування аудиторії, впізнаваності торговельної марки, брендованих продажів тощо. Для аналізу ефективності рекламної кампанії доступна детальна статистика. Вона відображає покази банерів, переходи, списання коштів. Звіт формується за днями, охопленням аудиторії, географією, а також за показами унікальним користувачам. У статистиці відображається повний список площадок на які транслювалися банери.
За інформацією компанії «Бегун», у 2011 році обсяги бюджетів, направлених її клієнтами на рекламні кампанії з мобільним таргетингом, зросли у декілька разів. Рівень CTR на мобільних сайтах, як правило, вищий ніж у «великому» Інтернеті. Банер на екрані смартфона займає істотну площу, його важко не помітити.