• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 30 Вересня 2010

Як фейсбуківська кнопка Like впливає на вебтрафік

Tweet
Tweet

Кнопку «Like» Facebook запустив всього пів року тому – в квітні на своїй спеціалізованій конференції для розробників. Але вже понад 2 мільйони сайтів використовують її для залучення додаткового трафіку з найбільшої соцмережі в світі.

Аналітики з Developer Network Insights повідомили деяку статистичну інформацію, яка допомагає краще зрозуміти, як Like впливає на вебтрафік.

Люди

Середньостатистичний «лайкер» (той, хто тисне на кнопку Like) має вдвічі більше друзів, ніж середньостатистичний користувач Facebook. Це може свідчити як про більший рівень соціалізації таких людей, так і про нарцисичні схильності в них.

Та більш цікаво те, що «лайкери» клікають на зовнішні кліки в 5 разів частіше, ніж типовий фейсбукер.

Типовому фейсбукеру, який «лайкає» контент новинарних сайтів – 34 роки, що майже на 20 років менше, ніж типовому читачу офлайнових газет.

Трафік

Багато новинарних сайтів, які розмістили в себе “Like”- кнопку, повідомили про суттєве зростання трафіку з зовнішніх джерел. Наприклад, ABC News повідомляє 190% ріст; Gawker’s 200%; Sporting News 500%; NBA.com повідомив, що Facebook став їх другим за значимістю джерелом трафіку.

Цікаво, що видавці говорять, що користувачі, які приходять з Facebook (завдяки тому, що хтось з їх друзів «лайкнув» відповідний матеріал), є більш соціальними, глибина перегляду сайту в них вища, ніж в інших користувачів. Як приклад, наводиться сайт NHL.com, кількість переглянутих сторінок на одного користувача загалом по сайту зросла на 92%, час проведений на сайті зріс на 85%, перегляд відео – на 86%, при цьому відвідування зросло всього на 36%.

Очевидно, що Facebook є лише частиною трафіку, який генерується соціальними медіа, але його частка є значущою і щомісяця зростає.

Щоб дізнатись більше цікавої інформації про те, як Facebook допомагає видавцям, дивіться презентацію директора з медіапартнерств в Facebook Джастін Ософскі (Justin Osofsky).

Working Together to Build Social News

Читати більше про: Facebook, Like, трафік

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Eugen Shevchenko

    На моей нерепрезентативной выборке для Украины цифры пока не столь прекрасны. Хотя доля пользователей фейсбука у нас и в США/Европе сильно разные.

    • Vadimds

      в ФБ 660000 украинцев на сегодня! это уже не мало, а тенденция роста просто грандиозная!

  • maksym

    Ага, погоджуюсь, але разом з ростом аудиторії ФБ в Україні, росте й трафік з нього. Я наприклад це відчуваю.

    Думаю, що за рік (коли українська аудиторія ФБ перевищить 2 млн.) можна буде говорити про ФБ, як один з найбільших генераторів трафіку для українських контент-проектів.

  • Max Ischenko

    У нас facebook/twitter в ТОП5 referral sites

  • maksym

    в мене обидва в ТОП6 :)

    Але думаю, що до кінця року, зважаючи на тендецію, буде все краще

  • Eugen Shevchenko

    Вполне может быть. Оксана Завойко сегодня говорила, что ФБ генерит сейчас на Украину лишь в 2 раза меньше трафика, чем ВКонтакте. При том, что аудитории у них отличаются в 10 раз.

  • maksym

    Женя, ну це все ж залежить від аудиторії проекту. Наприклад в мене Вконтакте в рази 2-3 менше приносить, ніж ФБ

  • Евгений Полищук

    Like от фейсбука популярен больше заграницей. Украинцы используют его для общения со знакомыми из за рубежа или очень продвинутые в сети.
    У нас более популярен Вконтакте – следовательно логично поставить на кнопку “Мне нравится” и виджеты от соц. сети вконтакте http://watcher.com.ua/?p=7128
    Понятно, что все зависит от параметров аудитории на которую мы таргетируем

  • Pingback: 3 плюс 2 плюс 1… Випуск #71 | Українська блогосфера()

  • Sunview Campus

    Ну ты сравнил… Удивительно, что на watcher вообще кто-то из контакта заходит…

  • maksym

    заходять-заходять. хоча да, і мене це дивує :)

  • Pingback: Кнопки Like з’явилися в офлайні | Watcher()

  • Богдан Гдаль

    Аудиторія фейсбуку інтелектуальна. В основному це люди які знають чого хочуть. Контакт натомість – підліткова аудиторія. Можливо це пояснюється тим шо інструментал пов’язаностей за місцем навчання у фейсбуці розвинутий майже на нульовому рівні. Отже люди єднаються насамперед за інтересами.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA