• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Поліна Шевченко · 29 Жовтня 2012

Продажі онлайн: Pinterest vs Facebook

Tweet
Tweet

Усе більше брендів використовують Pinterest для реклами своїх товарів та послуг, проте чи можна завдяки Pinterest продати більше, ніж через Facebook?

Нещодавне дослідження, проведене BizRate Insights серед понад 7 тисяч онлайн-покупців, виявило, що Pinterest мотивує робити більше покупок, ніж Facebook.

Понад 70% користувачів Pinterest кажуть, що вони звертаються до цієї соціальної мережі задля натхнення для шопінгу та щоб орієнтуватись в останніх тенденціях. 66% регулярно підписуються на роздрібних торговців та перепощують розміщені ними зображення. У Facebook ситуація кардинально відрізняється – лише 17% користувачів соцмережі кажуть, що використовують цю соцмережу для натхнення для покупок.

Продажі онлайн: Pinterest vs FacebookЗагалом 55% користувачів Pinterest та 48% – Facebook спілкуються з рітейлерами чи брендами у  відповідних соцмережах. Проте їх активність на цих двох платформах суттєво відрізняється. Користувачі Pinterest частіше додають чи поширюють інформацію, пов’язану з брендами та роздрібними продавцями. Натомысть користувачі Facebook віддають перевагу взаємодії здебільшого із рекламними акціями.

Продажі онлайн: Pinterest vs Facebook

Проте Facebook, із більш ніж мільярдом користувачів, залишається найбільшою платформою, з якою Pinterest поки що навряд чи може повноцінно конкурувати.

Читати більше про: Facebook, Pinterest, інтернет реклама, продажі

Поліна Шевченко

Поліна Шевченко на зв'язку

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA