Ринок мобільної реклами продовжує рости шаленими темпами. Нове дослідження компанії eMarketer прогнозує, що реклама на мобільних пристроях в США вже в цьому році обійде за витратами рекламу в газетах, журналах і на радіо.
Очікується, що ринок мобільної реклами в США в 2014 році зросте на 83%, або на $8 млрд більше, ніж в 2013 році. Це виводить мобільну рекламу на 3-е місце в трійці найпопулярніших рекламних каналів, одразу після ТБ і веб-реклами на десктопах. Загальна частка мобільної реклами станом на кінець року складе близько 10% всього ринку медіа-реклами.
Сплеск мобільної реклами безпосередньо пов‘язаний з тим, що користувачі проводять все більше часу з планшетами і смартфонами. eMarketer прогнозує, що дорослі американці витрачатимуть в середньому 2 години 51 хвилину в день на мобільний екран цього року. У 2013 році час, що проводиться на мобільних пристроях і десктопах, був однаковим – близько 2 години 19 хвилин. Але цього року час за комп’ютером або ноутбуком впав до 2 годин 12 хвилин, тоді як тривалість мобільного сеансу значно зросла.