• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 23 Лютого 2012

«Бегун» додав банери до мобільної реклами

Tweet
Tweet

Сервіс контекстної реклами «Бегун» пропонує нову послугу «Показ в мобільних пристроях», яка дозволяє показувати графічні банери на мобільних телефонах.

Банери розміщуються на мобільних сайтах та мобільних додатках. При показі підбирається оптимальний розмір залежно від мобільного пристрою. Рекламу можна таргетувати за брендом мобільного телефона (наприклад, Nokia або Samsung), за операційною системою (наприклад, iOS чи Android), а також за оператором мобільного зв’язку (наприклад, МТС).

«Бегун» додав банери до мобільної реклами

Новий продукт покликаний вирішувати задачі з інформування аудиторії, впізнаваності торговельної марки, брендованих продажів тощо. Для аналізу ефективності рекламної кампанії доступна детальна статистика. Вона відображає покази банерів, переходи, списання коштів. Звіт формується за днями, охопленням аудиторії, географією, а також за показами унікальним користувачам. У статистиці відображається повний список площадок на які транслювалися банери.

За інформацією компанії «Бегун», у 2011 році обсяги бюджетів, направлених її клієнтами на рекламні кампанії з мобільним таргетингом, зросли у декілька разів. Рівень CTR на мобільних сайтах, як правило, вищий ніж у «великому» Інтернеті. Банер на екрані смартфона займає істотну площу, його важко не помітити.

Читати більше про: банерна реклама, Бегун, мобільна реклама

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Google запускає Онлайн-академію мобільної реклами

    Google запускає Онлайн-академію мобільної реклами

  • Google-Україна запустив безкоштовну  онлайн-академію мобільної реклами

    Google-Україна запустив безкоштовну онлайн-академію мобільної реклами

  • ВКонтакті запускає мобільну рекламу

    ВКонтакті запускає мобільну рекламу

  • Мобільна реклама випереджає ринки реклами преси та радіо

    Мобільна реклама випереджає ринки реклами преси та радіо



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA