Додаток ділової газети Financial Times для iPad, який був випущений у травні цього року, приніс виданню більше півтора мільйона доларів, повідомив заступник генерального директора Бен Хьюз.
За його словами, понад 400 тис людей завантажили додаток Financial Times, і тепер вони скадають 10% тих, хто передплатив електронну версію газети. Як відомо, Financial Times бере плату за доступ до деяких матеріалів на своєму сайті.
В друкованому виданні реклама складає до 40% доходів. “Реклама в друкованих виданнях ще не вмерла, але власники медіа вже шукають нові моделі для заробітку”, – сказав Хьюз.
Наприкінці вересня про свої успішні результати повідомив журнал Der Spiegel, iPad-додаток якого приніс йому більше мільйона євро. Про свої плани щодо виходу на iPad та iPhone також заявила українська газета Дело.