Українське видання “Дело” розмірковує, з якою періодичністю воно буде виходити, та в якому виді воно з”явиться на електронних платформах, пише Телекритика.
Вихід газети на iPhone, iPad та е-рідери планується вже наступного року, а якщо вдасться, то і до кінця поточного. За словами Тетяни Роїк, PR-менеджера холдингу “Економіка”, до якого входить “Дело”, газета ще не визначилася з періодичністю виходу своєї друкованої версії. Можливо, це буде 5 днів, 3 дні, або інший варіант. Починаючи з літа, “Дело” виходить тричі на тиждень, хоча до того газета була щоденною.
Дело планує кардинально змінити свою стратегію роботи з цифровим напрямком. Тепер у видання буде “прінт для онлайна, а не онлайн для прінта”, тобто газета все більше зусиль тратитиме на роботу з онлайном, і він ставатиме самодостатнім.
В інтерв‘ю MMR СЕО видавництва «Економіка» Евелін Бучацкі розповіла про суттєвий ріст аудиторії порталу delo.ua та доходів від онлайн напрямку. Евелін вважає, що український ринок поки що не дозрів до платного онлайн контенту, тому видавництво концентруватиме свої зусилля на монетизації через рекламу.
Український новинарний портал Корреспондент, який є незалежним від друкованого щотижневика з однойменною назвою, влітку випустив iPhone-додаток, а кілька днів тому – додатки для Android та Bada, разом з двома іншими українськими порталами. Наприкінці вересня спеціальну версію сайту для iPhone презентувала і Українська Правда. Поки що це поодинокі випадки того, як українські друковані та онлайн-ЗМІ використовують нові платформи для поширення свого контенту.