• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 9 Грудня 2010

Українські магазини активно йдуть у Facebook

Tweet
Tweet

Facebook – ідеальне середовище для просування малого і середнього бізнесу. І найкраще це вдається в дрібних рітейлерів, які не мають багато грошей на рекламу, тому соцмережа часто є єдиним реальним каналом просування.

Наприклад київський магазин одягу молодих британських дизайнерів “ПЮРЕ” запустив промоакцію тільки для користувачів Facebook під гаслом “LOOK.LIKE.WIN”, яка виявилась досить успішною.

На своїй сторінці у Facebook магазин протягом грудня розміщує один «образ дня». Відповідно, таких образів буде 31:

Українські магазини активно йдуть у Facebook

Користувачі можуть лайкнути «Look of the Day», який їм сподобався, і таким чином взяти участь в розіграші призу від магазину “ПЮРЕ”. 31 грудня буде визначено найпопулярніший «Look of the Day» (за кількістю лайків), і серед учасників, які його лайкнули, буде розіграно весь одяг і аксесуари показані цього дня.

Станом на сьогодні фанами сторінки вже стало близько 1200 учасників.

З метою промотування акції магазин навіть зняв відео:

Що дає проведення конкурсу магазину? Перша річ – це популяризація сторінки у Facebook. Щоб стати учасником і мати можливість лайкати образи дня, які вам сподобалось, необхідно спершу залайкати саму сторінку магазину “ПЮРЕ”.

Друге – реклама. Учасники протягом місяця розглядатимуть велику кількість одягу з магазину, то ж ймовірно, що їм щось самим сподобається, і вони придбають річ в магазині. Важливо, що чим більше людей лайкатиме конкретний запис, тим з більшою ймовірністю він потраплятиме в «Top News» стрічки новин користувачів, а не висітиме десь в «Most Recent».

«Український Трикотаж»
Ще один цікавий приклад використання Facebook продемонстрував бренд «Український Трикотаж». Вони провели конкурс, учасники якого мали придумати фотоісторію, відзняти її та розмістити на facebook сторінці бренду.

Українські магазини активно йдуть у Facebook

Користувачі могли голосувати (лайкати) за кожну з історій.

Після визначення 10 фіналістів починалось фінальне голосування, переможець якого отримав $1000 і контракт з брендом на фотозйомку.

Переміг користувач, який зібрав 781 likes.

Віталій Муж, предстаник магазину “ПЮРЕ” каже, що зараз ми спостерігаємо загальний тренд – “quick and dirty” промоакції, конкурси, які дуже швидко розробляються, швидко запускаються, готуються інформаційні матеріали (вірусної спрямованості), швидко розігруються і вручаються призи.

І весь процес розгортання промо відбувається на очах у користувачів соцмереж. Ніяких спеціальних промосайтів. Сама соцмережа дає всі можливості, щоб все проводити прямо в ній. І головне, що не треба навіть нічого купувати, відправляти. Все, за що боряться організатори таких промо – це швидке нарощення аудиторії і втримання її уваги.

Читати більше про: Facebook, Віталій Муж, просування, ПЮРЕ, Український трикотаж

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Arthur Halma

    Креативна реклама, та красивий магазин!

  • Serhiy Karavanets

    як то кажуть, “+ стопіцот”!

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA