Нафтова компанія BP у червні 2010 року витратила більше трьох з половиною мільйонів доларів на рекламу в мережі Google, щоб виправити ситуацію після найбільшої в історії США аварії на нафтовій свердловині, що трапилася в квітні у Мексиканській затоці.
Що цікаво, до цього рекламні бюджети на інтернет-рекламу в BP зазвичай не перевищували 50-60 тисяч доларів щомісяця. BP використовувала близько 12 ключових слів, серед яких “нафтова пляма” і “витік”, при пошуку яких користувачі Google могли бачити оплачені оголошення від компанії. Це дозволило BP увійти до десятки найбільших рекламодавців за червень 2010 року.
Загальні рекламні витрати BP суттєво виросли після витоку нафти в Мексиканській затоці – лише на друковану та телевізійну рекламу компанія виділила понад 90 мільйонів доларів, що втричі перевищує рекламний бюджет за аналогічний період минулого року.
Реклама – не єдиний спосіб, за допомогою якого BP намагається виправити свій імідж після аварії. Зокрема, у травні-червні компанія активно використовувала соціальні медіа для контролю робіт з ліквідації та PR-у. Щоправда, інколи це вдавалось не в повній мірі: так, фейковий екаунт BP у Твітері, який публікував саркастичні записи, став у кілька разів популярнішим за “оригінал”.