Соціальні медіа стали одним з основних джерел поширення актуальної інформації щодо катастрофи нафтової платформи в Мексиканській затоці. Сьогодні нафтова пляма досягла берегу США.
Телефонні лінії часто перевантажені, і тому соціальні медіа стають єдиним джерелом, де жителі південних штатів США можуть отримати свіжу інформацію щодо техногенної аварії, пише Reuters. “Це набагато ефективніше та дешевше”, – вважає інтернет-консультант Лоурен Гурвіц і додає, що навіть British Petroleum (BP) взяла на озброєння Twitter та Facebook.
Офіційний твітер американського підрозділу компанії @BP_America транслює новини з ліквідації аварії кожні кілька годин:
Clean up efforts continue. 4,000 people have been trained, out of 30,000 volunteers. See the latest: http://bit.ly/cZ25id #oilspill #bp
До обміну та обговорення інформації включаються і звичайні жителі США, і відомі люди. Ось як прокоментувала аварію платформи Сара Пейлін:
Gulf: learn from Alaska’s lesson w/foreign oil co’s: don’t naively trust- VERIFY. Livelihood affected by spill?Don’t sign away remedy rights
Група ентузіастів відкрила на Facebook окрему сторінку, на якій люди можуть також дізнатися останні новини з місця аварії.
Нагадаю, 22 квітня після 36-годинної пожежі у Мексиканській затоці затонула нафтова платформа компанії BP, внаслідок чого у відкритий океан почала потрапляти нафта зі швидкістю 5 тисяч барелів на добу. Ліквідація забрудення триває по сьогоднішній день.
Pingback: Фейковий твітер-екаунт BP став у кілька разів популярнішим за оригінал | Watcher()
Pingback: Facebook розправилася з противниками BP | Watcher()
Pingback: BP витратила $3,6 млн на рекламу в Google | Watcher()