Невідомий користувач, який зареєстрував на Твітері екаунт BPGlobalPR, і став постити туди різноманітні смішні та саркастичні записи нібито від імені компанії BP, отримав у чотири рази більше фоловерів, ніж справжні екаунти компанії.
Приправлені чорним гумором, записи цього фейкового екаунта з майже 40 тис. фоловерів здобули популярність на сервісі мікроблогів. Вони широко висміюють діяльність компанії BP, яка і досі працює над подоланням наслідків техногенної аварії на нафтовій платформі в Мексиканській затоці. У відкритий океан виливалася нафта зі швидкістю 5 тисяч барелів на добу.
BP взяла на озброєння соціальні медіа, але, як бачимо, соціальні медіа озброїлись проти BP. Справжній екаунт корпорації – BP_America – хоч і намагається подавати актуальну інформацію, все ж не користується великою популярністю, маючи всього 5000 фоловерів.