• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Ольга Мінченко · 11 Жовтня 2017

Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти

Tweet
Tweet

Google вперше оприлюднив докази того, що Росія через кілька платформ компанії впливала на результати виборів президента США в 2016 році, повідомляє The Washington Post з посиланням на джерела, знайомі з результатами внутрішньокорпоративного розслідування. Реклами було закуплено на десятки тисяч доларів, зазначають співрозмовники видання.

Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти

Реклама розміщувалася на YouTube, та рекламній платформі DoubleClick.

Наразі компанія розслідує факти щодо розміщення реклами на суму близько $100 тис. Google провів розслідування, використовуючи дані іншої компанії – Twitter. Інтернет-пошуковик придбав дані у сервісу мікроблогів і отримав можливість зіставити російські твіттер-екаунти і екаунти на інших платформах, які використовувалися для покупки реклами.

На початку вересня стало відомо про цілеспрямоване розміщенні з Росії політичної реклами в Facebook. Як розповіли представники інтернет-компанії членам комісії конгресу США, яка займається розслідуванням втручання Росії в президентські вибори, рекламу купували компанії, пов’язані з петербурзьким Агентством інтернет-досліджень – так званої «Фабрики тролів». Це вже призвело до того, що Facebook змінив правила розміщення реклами: тепер користувачі зможуть дізнатися, хто замовив ту чи іншу політичну публікацію.

Читати більше про: Google, вибори, росія, США

Ольга Мінченко

Ольга Мінченко на зв'язку

Також читайте:
  • Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

    Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

  • Що шукали українці в 2017 році

    Що шукали українці в 2017 році

  • Майже половина населення США стикнулись з російською пропагандою під час виборів президента країни

    Майже половина населення США стикнулись з російською пропагандою під час виборів президента країни

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом



  • Богдан Чолій

    100к дулярів не така велика сума в масштабі великої Гамерики)

    • Alan Mask

      для реклами це дуже суттєва сума, якою можна завербувати чимало тупих оленів

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA