Facebook дозволила компанії по ретаргетингу пошуку Chango користуватися своїм сервісом Ad Exchange.
Це означає, що рекламодавці тепер можуть використовувати дані Chango, включаючи інформацію, отриману від користувачів Google, для таргетування реклами на аудиторію Facebook.
Раніше рекламодавці могли використовувати для реклами на Facebook лише дані, зібрані ними за допомогою «cookies». Ці дані дозволяли рекламодавцям дізнатися, чим конкретний користувач цікавиться – автомобілями, дизайном інтер’єрів, тощо. Однак, ця інформація не завжди означала, що користувач готовий купити щось, що входить в коло його інтересів.
На відміну від «cookies», дані пошукових запитів можуть свідчити саме про намір здійснити покупку. Наприклад, будь-який пошуковий запит «взуття Prada», швидше за все, говорить про зацікавленість саме у придбанні товарів цього бренду. Ці дані це називають даними про «намір покупки» (shopping intent data).
До цих пір у своїй рекламній діяльності Facebook, головним чином, орієнтувався на демографічні дані з профілів користувачів, а не на їх «поведінку покупця».
У базі Chango міститься 300 мільйонів «пошукових профілів», які були зібрані компанією з різних джерел, включаючи пошук Google. Технічно, ці дані не були надані самою Google. Chango самостійно зібрала їх, використовуючи «cookies».
Як відзначають користувачі, використання даних Chango для Facebook є серйозною загрозою для компанії Google і для її домінування на ринку контекстної реклами, особливо якщо згадати, що рекламна платформа Facebook Exchange забезпечує вищий дохід для одного рекламодавця, аніж в середньому по ринку.