Минулого тижня Facebook запустив довгоочікуваний інтерфейс Timeline для сторінок брендів, у зв’язку з чим відбулося багато змін.
Ми публікували детальну інструкцію про те, що саме змінилось, і що потрібно адміністраторам сторінок зробити в першу чергу, аби привести свій фан-пейдж до потрібно вигляду. За першу добу після запуску новинки кілька десятків брендів уже здійснило перехід на Timeline, тож у нас є чому в них повчитися.
Змін зазнали і розміри картинок, які використовуються на сторінках: тепер це не лише аватарка, а й cover-фото, зменшені зображення для додатків та багато іншого. Простіше все це зрозуміти, поглянувши на схему:
Адміністратори сторінок мають час до 30 березня – саме тоді усі фан-пейджі буде переведено на Timeline у примусовому порядку.