• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 1 Березня 2012

Як використовувати Facebook Timeline для сторінок брендів

Tweet
Tweet

Як використовувати Facebook Timeline для сторінок брендів Учора Facebook запустив Timeline для сторінок. 30 березня усі сторінки буде примусово переведено на новий вигляд профілю. Пропонуємо вашій увазі огляд нових можливостей та кілька порад як налаштувати Facebook Timeline для сторінок брендів.

1. Для початку роботи пропонуємо увімкнути режим попереднього перегляду Timeline. Таким чином ви зможете роздивитися новий вигляд, налаштувати його – шанувальники сторінки при цьому бачитимуть звичне оформлення. Коли зрозумієте, що готові опублікувати Timeline, натисніть уверху кнопку «Publish Now». Це можна зробити в будь-який момент до 30 березня 2012 року, коли на новий вигляд буде автоматично переведено усі сторінки.

2. Встановити обкладинку – велике зображення розміром 851 x 315 пікселів. Це зображення буде першим, що побачить користувач на вашій сторінці. Обкладинка НЕ може закликати до дії на кшталт «лайкніть нашу сторінку» чи «завантажте на нашій сторінці». Обкладинка НЕ може містити інформацію про покупки (наприклад, про знижки), не може містити контактної інформації у вигляді веб-адреси, номера телефона, електронної пошти тощо.

3. Додатки і користувацькі вкладки. Раніше додатки розташовувалися у лівому меню – тепер їх перемістили у праву частину інформаційного поля («About section»). Крім того, тепер акцент зроблено не на назві додатку (колишньої вкладки), а на її іконці розміром 111×74 пікселів. Це основна проблема нового вигляду Timeline для власників сторінок: тепер є тільки чотири іконки для відображення праворуч від інформації про сторінку (щоб побачити інші користувач має клікнути на стрілочку вниз і розширити це поле). І перша з цих іконок зарезервована під «Фото», її змінити не можна. Решта три можна налаштувати – розташувати там «Лайки», «Події», «Нотатки» чи користувацькі додатки.

Щоб змінити розташування іконок додатків, у режимі розширеного поля (клікнути стрілочку вниз) достатньо навести курсор миші на потрібну іконку і обрати який додаток де розташувати:

Як використовувати Facebook Timeline для сторінок брендів

Раніше ширина контенту користувацької вкладки була 520 пікселів – тепер доступна ширина користувацького додатку складає 810 пікселів. Старі додатки, розроблені під ширину 520 пікселів, відображатимуться по центру в новому вигляді. Їх варто переробити під нові розміри.

4. Стартові вкладки (landing tab) більше не доступні. Тепер усі (і шанувальники, і не шанувальники) потраплятимуть одразу до Timeline. Щоб потрапити на сторінку користувацького додатку, користувач має сам клікнути на її іконку, або одразу перейти за прямим лінком. Відповідно, не працює більше формат на кшталт «лайкніть нашу сторінку і отримайте повний доступ до контенту на сторінці». Так, окремий додаток все ще може мати окремий контент для відображення шанувальникам і не шанувальникам. Але цей додаток не може бути стартовою сторінкою. І він не може відображатися замість власне профілю, тобто будь-який користувач і так і так буде бачити один і той самий основний контент сторінки.

5. Повідомлення. Користувачі тепер можуть надсилати прямі повідомлення сторінці. Сторінка може тільки відповісти на повідомлення користувача, сама ініціювати таке повідомлення вона не може.

6. Закріплена у топі публікація. Кожну публікацію у Timeline можна «прикріпити» для відображення на першому місці терміном до семи днів. Для цього потрібно навести на неї курсор, клікнути на редагування і обрати пункт «Pin to top». Аналогічним чином можна позбавити її цього статусу. Така закріплена публікація виглядатиме наступним чином:

Як використовувати Facebook Timeline для сторінок брендів

Саме такі прикріплені публікації можуть замінити собою певною мірою користувацькі вкладки. Вони можуть містити і заклик до дії (покупки), і заклик клікнути на якусь із іконок додатків тощо.

7. Активність друзів. У правій верхній частині стрічки новин у Timeline користувач бачить кількість і обличчя його друзів, які також лайкнули цю сторінку. Нижче – обране системою за спеціальним алгоритмом повідомлення когось із ваших друзів, яким вони згадали цю сторінку. Керувати цим відображенням не можна: адміністратор сторінки не знає якому користувачеві яку історію алгоритм визначить як релевантну. Ще нижче – перелік останніх публікацій ваших друзів зі згадкою цієї сторінки чи їх публікації безпосередньо на сторінці. Ці повідомлення можна видаляти.

8. Milestone – спеціальна історія, яку ви можете опублікувати і яка позначає якусь визначну подію для компанії. Наприклад, дата створення, якесь видатне досягнення тощо. Такі історії будуть мати пріорітет для відображення з боку алгоритму EdgeRank. Крім того, вони більш видимі (на усю ширину обох колонок стрічки новин).

9. Нова панель адміністрування. При клілку праворуч уверху на кнопку «Admin Panel» вона «випадає» зверху і відображується над обкладинкою сторінки:

Як використовувати Facebook Timeline для сторінок брендів

Тут відображено останні сповіщення, інсайти, нові лайки, останні повідомлення. У верхньому меню є доступ до основних налаштувань сторінки через пункт «Manage». Закривається панель кліком на «Hide».

10. Лог активності (Activity Log) – можна задіяти через пункт меню «Manage» адмінпанелі. Дає можливість налаштувати видимість кожної публікації, видалити публікацію чи навпаки виокремити її:

Як використовувати Facebook Timeline для сторінок брендів

Таким чином, власники сторінок отримали деякі нові цікаві інструменти, але досить відчутно втратили у маркетингових можливостях. Тільки три видимі на головній іконки користувацьких додатків і заборона стартових сторінок змусять маркетологів змінювати підходи до роботи у Facebook, освоювати нові інструменти та експериментувати з новими можливостями.

Нагадаємо, що кілька днів тому Facebook запустив Timeline для сторінок брендів, 30 березня усі сторінки буде автоматично переведено на новий вигляд. У статті використано матеріали Techcrunch і Mashable.

Читати більше про: Facebook, timeline

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Артем Зелений

    як завджи своєчасні. дякую

  • maksym

    Миколо, класна стаття

  • Andrew Dutchak

    так так, хороша статейка, стала в пригоді)

  • Petro Nek

    Стаття добра, але таймлайн для сторінок — фігня

    • maksym

      зміна дизайну – це завжди фігня. Але людина ж не пес. До всього звикне

      • Petro Nek

        «Паша верни стенку»

    • Marina Kolesnichenko

       для сторінок інтернет-видань, здається навпаки. можна деякі новини виносити у “топ”, робити більший акцент

  • Vitaliy Shabunin

    Дякую, дуже вчасно. Ви молодці.

  • Olena Shabunina

    дякую за інформацію. будемо змінюватись )))

  • Vladislav Vinnik

    статья – ок. спасибо.

  • Svetlana Kucherenko

    Спасибо за статью…

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA