• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 29 Лютого 2012

Facebook запустив Timeline для сторінок брендів

Tweet
Tweet

Адміністрація Facebook 30 березня примусово переведе всі сторінки компаній та організацій на новий інтерфейс Timeline.

Facebook запустив Timeline для сторінок брендів

Відповідне оголошення почали відображати сьогодні адміністраторам сторінок. Ті, в свою чергу, можуть здійснити попередній перегляд свого фан-пейджу (preview) або ж одразу опублікувати його для інтерфейсу Timeline, натиснувши кнопку publish, та не очікувати 30 березня.

Ось як виглядає наша сторінка в інтерфейсі Timeline:

Facebook запустив Timeline для сторінок брендів

Чутки про те, що Facebook Timeline планує перевести сторінки брендів на Timeline, з’явилися кілька місяців тому. У січні 2012 року на новий дизайн були переведені також усі користувачі Facebook.

Читати більше про: Facebook, timeline

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • maksym

    Цікаво, як тепер Вконтакте буде “передирати дизайн” :)

    • Denis Naumenko

      Тонкий троллинг.
      Вот только довольно неудобный таймлайн вряд ли добавит брендам, слепо бегущим на фейсбук, лайков от украинцев, которые сидят именно в ВК :)

  • Petro Nek

    Тепер тре буде перемальовувати/переписувати всі користувацькі підсторінки з фото та іншим контентом

    • Mykola Kostynyan

       Так лиш змінити ширину з 520 на 810, ну й іконку додати; вроді все?

      • maksym

         в деяких додатках зміна ширини – це не так вже й просто. Наприклад, якщо додаток ігровий

  • Anastasiia Shypko

    Геніально)) А де тепер будуть розташовані вкладки?

    • Anastasiia Shypko

      вже знайшла)

      • Mykola Kostynyan

        Зверніть увагу, на “головній” можна буде розмістити лише три вкладки, щоб побачити інші користувач має клікнути на стрілочку вниз і “розширити” менюшку

  • Stasdesign

    Треба швидко йти робити корпоративну фотосесію 

  • Роман Шрайк

    “У січні 2012 року на новий дизайн були переведені також усі користувачі Facebook.”
    неа. куча старых страниц у юзеров.

  • Mykola Kostynyan

    Це жах, я страшенно не задоволений новим профілем.
    Дійсно, вкладки тепер середній користувач ніколи не знайде: якщо не зробити якусь вкладку стартовою, ніхто ніколи її не побачить;
    взагалі, ФБ сильно ризикує із цим нововведенням. І так тонким льодом ходить – не варто було цього робити

  • Mykola Kostynyan

     а стартові вкладки (лендінг педжь) більше не будуть доступні, слідкуйте за анонсами)

  • Vladimir Tishchenko

    В принципе, этого и стоило ожидать. Facebook очень динамичная соц сеть. Онднако у новых таймлайнов куча минусов. Так например, сегодня заметил, что видеопосты (со ссылкой на ютуб) уже не публикуются (отображаются) на стене страницы. некоторые посты с картинками тоже не отображаются на стене, а картинка автоматом сохраняется в альбом фотографий и все!((( Надеюсь, это как то изменится!!

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA