• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 5 Березня 2012

Які картинки потрібно використовувати у Facebook Timeline для брендів?

Tweet
Tweet

Минулого тижня Facebook запустив довгоочікуваний інтерфейс Timeline для сторінок брендів, у зв’язку з чим відбулося багато змін.

Ми публікували детальну інструкцію про те, що саме змінилось, і що потрібно адміністраторам сторінок зробити в першу чергу, аби привести свій фан-пейдж до потрібно вигляду. За першу добу після запуску новинки кілька десятків брендів уже здійснило перехід на Timeline, тож у нас є чому в них повчитися.

Змін зазнали і розміри картинок, які використовуються на сторінках: тепер це не лише аватарка, а й cover-фото, зменшені зображення для додатків та багато іншого. Простіше все це зрозуміти, поглянувши на схему:

Які картинки потрібно використовувати у Facebook Timeline для брендів?

Адміністратори сторінок мають час до 30 березня – саме тоді усі фан-пейджі буде переведено на Timeline у примусовому порядку.

Читати більше про: Facebook, timeline, картинки

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Denis Naumenko

     “…Усі фан-пейджі буде переведено на Timeline у примусовому порядку”.

    Как метко сказано-то!

  • Роман Шрайк

    задалбывает минимальная высота 315 пикселей. хочу меньше..

  • Анонімний

    А мы уже воспользовались новыми возможностями: 
    http://www.facebook.com/stelmashov

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA