Компанія Experian Hitwise оприлюднила свіжу статистику пошукового ринку США та дані щодо популярності Google, Bing i Yahoo.
Частка Google на американському ринку пошуку впала за останній місяць на 3% і становить тепер 64,42%. Частка Bing навпаки, виросла, і тепер становить майже третину – 30,01%. Це стало можливим завдяки злиття пошуку Yahoo та Bing, яке розпочалося ще минулого року. Тоді внаслідок угоди між Microsoft i Yahoo пошуковий механізм останньої було замінено на пошук Bing. Окрім того, у вересні 2010 року відбулася інтеграція рекламних платформ обох компаній.
Якщо взяти до уваги сучасну статистику пошукового ринку і проеціювати її на наступні періоди, то вже у січні 2012 року Bing зможе обігнати Google:
Щоправда, такий сценарій виглядає фантастичним, оскільки постійне зростання Bing та постійне падіння Google є лише теоретично можливим, а в умовах пошукового ринку – вкрай малоймовірним.