• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Поліна Шевченко · 27 Серпня 2012

На платні посилання у пошуковій видачі клікають частіше, ніж на природню видачу

Tweet
Tweet

Якщо ви користуєтесь пошуком Google, то вже, напевно, помітили, що у результати пошуку потрапляє усе більше спонсорованих сторінок.

Це цілком зрозуміло, бо майже усі (близько 97%) доходи Google надходять від реклами. Проте цікаво те, що на рекламні посилання клікають у два рази більше, ніж на звичайні – не спонсоровані – результати пошуку. Про це свідчать результати дослідження, проведенного компанією-розробником програмного забезпечення для інтернет-маркетингу Wordstream.

На платні посилання у пошуковій видачі клікають частіше, ніж на природню видачу

Як  стверджує Wordstream, рекламні тексти до посиланнь у пошуку Google стають дедалі більшими, інтригуючими та персоніфікованними.

До того ж, Wordstream підрахували, що на рекламні оголошення у топі пошуку Google клікають у середньому у 600 разів частіше, ніж на рекламні оголошення у Facebook.

Читати більше про: Google AdSence, дослідження, пошук, статистика

Поліна Шевченко

Поліна Шевченко на зв'язку

Також читайте:
  • В листопаді українці почали більше користуватись забороненими ВКонтакте, Одноклассники та Mail.ru

    В листопаді українці почали більше користуватись забороненими ВКонтакте, Одноклассники та Mail.ru

  • Діти просять батьків проводити менше часу в смартфонах

    Діти просять батьків проводити менше часу в смартфонах

  • Google перезапустив сервіс Планета Земля

    Google перезапустив сервіс Планета Земля

  • Apple запускає пошукову рекламу в App Storе

    Apple запускає пошукову рекламу в App Storе



  • Denis Grigorash

    гугл сделал свое дело

  • Roman Kerakosyan

    Согласно инфографике 70% кликов уходит на Adwords и первые результаты органической выдачи. А куда деваются остальные 30%?

    • maksym

      можливо,  люди на завжди клікають

      • Roman Kerakosyan

        То есть по трети запросов гугл выдает такую нерелевантную выдачу, что пользователь даже не кликает ни на один результат, а вводит новый запрос? Получается такой себе критерий качества поиска Google

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA