• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 6 Вересня 2010

Microsoft поглинає рекламну платформу Yahoo

Tweet
Tweet

Компанії Microsoft та Yahoo оголосили про злиття рекламних платформ – найближчим часом уся реклама на порталі Yahoo буде переведена на інстрменти від Bing.

На даний момент рекламодавці можуть використовувати Microsoft AdCenter для розміщення своїх кампаній. Через місяць, у жовтні 2010 року, відбудеться повна інтеграція двох систем. Не зважаючи на такий серйозний крок, команда рекламного відділу Yahoo не виключає, що в разі виникнення проблемних моментів у сезон активних передсвяткових продаж наприкінці року, злиття так і не відбудеться остаточно.

Цього літа Microsoft і Yahoo провели інтеграцію в дещо іншій сфері – спочатку пошуковий механізм, а потім і результати пошуку Yahoo було замінено на аналогічні інструменти від Bing.

Співробітництво двох гігантів проходить в рамках угоди, яка була підписана в грудні 2009 року. Договір передбачає тісну співпрацю Microsoft та Yahoo протягом 10 років.

Чистий прибуток Yahoo в першому кварталі 2010 року становив $310.2 млн.

Читати більше про: bing, microsoft, yahoo!, інтернет реклама, реклама

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

  • Viber представив 4 формати медійної реклами

    Viber представив 4 формати медійної реклами



  • Pingback: Bing обігнав Yahoo і став пошуковиком №2 | Watcher()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA