Олександр Тисменецький, який нещодавно прийшов у Яндекс керувати активними продажами, розповів у інтерв’ю Медіабізнесу своє бачення теперішнього стану та перспективи розвитку українського ринку інтернет-реклами.
За оцінками Олександра, цього року український ринок інтернет-реклами складе 230 млн грн. Частка контекстної реклами буде все ще меншою за медійку, і складе близько 100 млн грн. Ці цифри відповідають оцінкам Всеукраїнської рекламної коаліції на цей рік. В 2011 році очікується вихід на докризові показники зростання ринку – в середньому на 60-100% за рік.
Олександр також вважає, що частка малого та середнього бізнесу в інтернет рекламі буде зростати. Зараз найбільшу активність проявляє FMCG-сектор. Але разом з тим, інтернет в найближчі кілька років так і не отримає більш ніж 10%-частку ринку реклами. Водночас, на думку Тисменецького, для малого та середнього бізнесу контекстна реклама є одним з найдоступніших та найзручніших видів реклами. Згідно нещодавнього звіту розвитку Яндекс.Директу, кількість рекламодавців в Україні за останній рік виросла на 90%, і саме в регіонах очікується найбільший їх приріст.
Найбільш революційні зміни нас чекають завдяки зростанню мобільного інтернету. За інформацією Олександра, близько 5% користувачів заходять на Яндекс з мобільних телефонів. За останній рік (з вересня 2009 по вересень 2010 року) їх кількість зросла у 2,5 рази.
Тисменецький перейшов працювати у Яндекс в травні 2010 року. До того він керував продажами Bigmir-Internet, який є інтернет-підрозділом холдингу KP Media.