Олександр Тисменецький, який майже 10 років пропрацював в KР Media, покинув холдинг заради перспективної роботи в Яндекс.Україна. До сьогоднішнього дня він був директором з продажів Бігмір-Інтернет (інтернет підрозділу KР Media).
На новому робочому місці Олександр займеться побудовою активних продажів контекстної реклами Яндекса в Україні. Окрім того, він займатиметься і розвитком продажів в регіонах. Це найбільш перспективний напрямок для росту ринку інтернет реклами в найближчі кілька років.
За словами директора Яндекс.Україна, Сергія Петренка, на даний момент компанія задовольняла існуючий попит ринку на контекстну рекламу. Схоже, що компанія прийняла рішення про перехід від пасивного обслуговування ринку, до активної експансії. Це передбачає стимулюванням попиту і суттєве розширення бази клієнтів.
Сергій Петренко також повідомив, що в компанії буде розділено функції продажів та обслуговування клієнтів.
Pingback: Александр Тисменецкий покинул Bigmir-Internet / Реклама, интернет реклама, околорекламные мысли()
Pingback: Александр Тисменецкий покинул Bigmir-Internet()
Pingback: Тисменецький: “Український ринок інтернет-реклами цього року складе 230 млн грн” | Watcher()
Pingback: Олександр Тисменецький покинув Яндекс | Watcher()