Компанія Яндекс оприлюднила дані щодо популярності свого рекламного сервісу Яндекс.Директ в Києві та регіонах України, відзначивши значне зростання зацікавленості рекламодавців до контексту за останній рік.
Так, за останній рік добова аудиторія Яндекс.Директа у пошуку та на сайтах рекламної мережі виросла у півтора рази, і у червні 2010 року становила 2,4 млн людей. 55% усіх переходів в оголошеннях Яндекс.Директа зробили жителі Києва та Київської області, а 45% – жителі інших областей України. Частка нестоличних переходів за останній рік повільно, але зростає.
За першу половину 2010 року рекламодавцями в Яндекс.Директі стали 6350 українців, що на 83% більше, ніж роком раніше. 64% рекламодавців – з Києва та Київської області, а середній бюджет на рекламу у першому півріччі становив 264 гривні. Поки що Київ суттєво випереджає регіони за вартістю кліка: рекламодавці платять за “столичні” переходи в середньому у півтора рази більше, ніж за переходи в областях.
Дослідження Яндекса свідчить про великий потенціал розвитку українського ринку контекстної реклами. Так, в Україні припадає в середньому 2,4 рекламодавця на 1000 людей аудиторії Директу, в той час як у Росії цей показник становить 6,6.
Серед регіонів найбільше зростання кількості рекламодавців показали Чернігівська та Сумська області – на 190% більше у порівнянні з минулим роком.
Повну версію статистики Яндекс.Директу в Україні можна завантажити ось тут.
Pingback: Тисменецький: “Український ринок інтернет-реклами цього року складе 230 млн грн” | Watcher()