Один з найбільших автомобільних порталів уанету – Auto.ria.ua – заявив, що дехто намагається заробити на їх популярності, створивши сайт-підробку, яка імітує назву порталу. Клонований сайт знаходиться за адресою autoria.ua та використовує пошукову оптимізацію за ключовими словами “авториа” та “autoria”.
Не секрет, що автопортал холдингу Ria.ua вже тривалий час користується високою популярністю, і багато людей в пошукових системах вводять одразу назву сайту, а не ключові слова, пов”язані з продажем автомобілів. Дехто вирішив скористатися цією популярністю і створив сайт, оптимізований саме під цей пошуковий запит в надії на отримання великої кількості цільового трафіку. Для цього автори підробки зареєстрували домен autoria.ua (як відомо, в зоні .ua домен можна отримати лише за наявності зареєстрованої торгової марки).
Сергій Лужецький, директор ria.ua заявив в коментарі Watcher.com.ua, що портал має наміри боротися з конкурентом, і “такі нечесні методи боротьби свідчать лише про безпорадність конкурента”.
“Фішинг конкурентів ніяк не відображається на сайті auto.ria.ua. Наших відвідувачів дуже важко ввести в оману такою підробкою. Ми попередили наших клієнтів, щоб вони не піддавались на провокацію. Юристи Ria.ua уже відстежують цю ситуацію. Такі дії конкурентів не лише кидають на них тінь, але і підлягають юридичній відповідальності”, – сказав Лужецький.
В офіційному повідомленні на сайті Ria.ua нічого не говориться про те, хто ж той таємний конкурент, який створив клон autoria.ua, лише натякають на свого конкурента – autocentre.ua. В повідомленні говориться, що “зараз ведуться переговори з представниками autocentre.ua про вирішення ситуації мирним шляхом”.
Минулого тижня інтернет маркетолог Ria.ua, Сергій Татарчук був більш прямолінійним. В своєму блозі він чітко вказав на те, що за сайтом-клоном стоїть конкурент auto.ria.ua – сайт autocentre.ua. На жаль, Сергій витер свій запис, але у кеші Google з ним ще можна ознайомитись:
Не владея достаточными знаниями и опытом интернет-маркетинга, АВТОЦЕНТР делает “ход конем” – это сообщество энтузиастов регистрирует собственную торговую марку по общеупотребляемому (!) в народе слову “Автобазар”, которое в то же время является самым запрашиваемым среди украинской автомобильной интернет-аудитории. После чего автоцентровские ребятишки с помощью своих юристов рассылают конкурентам требование прекратить любое маркетинговое продвижение по этому слову. Это явный бред, поскольку слово “автобазар” было поисковым высокочастотником еще задолго до появления АВТОЦЕНТРа[…]Но последние извращения АВТОЦЕНТРА заставляют уже “поежиться” – сообщество энтузиастов наконец решило вникнуть в SEO и интернет-маркетинг, причем сразу в очень темные его сферы – дорвейстрой и сквокинг. После базового ознакомления и, возможно, неудачных экспериментов, они решили скрестить дорвейстрой со своим юридическим опытом и в результате “сварганили сайт” autoria.ua.
“Я звернув увагу на те, що домени autoria.ua і auto.ria.ua схожі, але не схильний засуджувати такі дії, так як auto.ria.ua в свою чергу ніколи не підтримували стандарти чесної і прозорої конкуренції. Цей ресурс використовує чужу торгову марку “Автобазар” з моменту свого створення і не дивлячись на те, що власник цієї ТМ (яка зареєстрована у 2001 році) протягом 3 років неодноразово звертався з проханням припинити її використання, auto.ria.ua постійно називають себе автобазаром, тим самим обманюючи відвідувачів сайту”, – заявив Зубов.
Ось така заплутана ситуація виходить. Ria.ua каже про те, що хоче в мирний спосіб владнати ситуацію з autocentre.ua, той в свою чергу спростовує своє відношення до сайту autoria.ua. Наразі важко уявити, чим ситуація закінчиться, бо з юридичної точки зору ніхто не забороняв конкурентам ria.ua реєструвати торгову марку autoria, і під неї відповідний сайт autoria.ua. Чекатимемо на продовження.
Pingback: Webreader #14 « Blogoreader – українська блогосфера та інтернет()
Pingback: KP Media запустив автопортал MyDrive | Watcher()