• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Базиленко Анна · 25 Липня 2016

Чверть користувачів уанету дивиться YouTube частіше, аніж телевізор

Tweet
Tweet

Темпи зростання YouTube в Україні вищі загальносвітових: за рік час перегляду відео збільшився на 70%. Згідно з результатами дослідження YouTube Audience Profiling Study 2016, 26% українців у віці від 25 до 44 років дивляться YouTube частіше, ніж телебачення.

Разом з тим, 31% користувачів YouTube стали дивитися телевізор рідше, з тих пір як почали користуватися відеохостингом. У той же час, мотиви для перегляду відео на ТБ і на YouTube схожі – це відпочинок і розвага або пошук натхнення. Однак у порівнянні з телебаченням залучення користувачів в різні типи контенту на YouTube вище. Так, 56% українців заходять на YouTube, щоб поділитися контентом, 57% – підписуються на цікаві для них YouTube-канали. Серед користувачів відеохостингу, які нещодавно зробили ту чи іншу покупку, 57% перед цим дивилися відео на YouTube, яке допомогло в прийнятті рішення.

Чверть користувачів уанету дивиться YouTube частіше, аніж телевізор

Результати дослідження засвідчують, що сьогодні YouTube є найпопулярнішим відео-хостингом в світі: щорічно тривалість переглядів зростає на 50%, і вже половина переглядів припадає на мобільні пристрої. 49% українських YouTube-користувачів підключаються до сервісу через свої смартфони.

83% українських інтернет-користувачів відвідують YouTube мінімум один раз на місяць, а 55% з них – щодня. Щомісяця 1 млрд користувачів інтернету відвідують відеохостинг, а кожну хвилину завантажується 400 годин відео. Використання YouTube щодня стало практично правилом у молодого покоління – так 70% інтернет-користувачів у віці від 16 до 24 років дивляться відео на YouTube щодня.

Чверть користувачів уанету дивиться YouTube частіше, аніж телевізор

Найчастіше українські користувачі YouTube дивляться відео вдома – 96%, 18% – в офісі, школі або іншому навчальному закладі, а 20% – в дорозі або іншому місці поза домом. Дослідження показало, що більше половини користувачів YouTube (59%) дивляться відео на сервісі ввечері або перед сном.

Як стало відомо, основними мотивами для використання YouTube українці назвали бажання відпочити і втекти від щоденної рутини – 37%, друга за популярністю причина – бажання розважитися або ж знайти натхнення – 36%. Також велике число користувачів, які дивляться відео, пов’язані з хобі або інтересами – 36%.

Чверть користувачів уанету дивиться YouTube частіше, аніж телевізор

YouTube відіграє все важливішу роль в отриманні інформації: 52% українських користувачів дивляться відео на сервісі, щоб отримати інформацію, 47% – щоб дізнатися щось нове, а 29% – щоб знайти інформацію, яка допоможе у вирішенні того чи іншого завдання.

Чверть користувачів уанету дивиться YouTube частіше, аніж телевізор

Найпопулярнішими жанрами YouTube-відео українські користувачі назвали музику, гумор, відео з серії “зроби сам”, кулінарні рецепти, новини і ТВ-шоу.

Чверть користувачів уанету дивиться YouTube частіше, аніж телевізор

Нагадаємо, 20,2 млн українців хоча б раз на місяць користуються інтернетом. Результати дослідження компанії Gemius за минулий місяць доступні за посиланням.

Читати більше про: uastat, YouTube, уанет

Базиленко Анна

Базиленко Анна на зв'язку

Також читайте:
  • Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

    Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

    В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA