Компанія Gemius оприлюднила AdMonitor – результати дослідження ринку інтернет-реклами у світі за перше півріччя 2016 року. Дані по Україні в звіті також є.
У досліджуваний період CTR (рейтинг кліків) в середньому по ринку становив 1,21%.
Соціально-демографічні показники інтернет-користувачів уанету, яким показують рекламу, практично не відрізняються від показників інтернет-аудиторії в цілому. Хоча перша група в середньому виглядає молодшою та освіченішою. Серед користувачів, які клікали на рекламу, 41% у віці 25-34 роки, ця ж вікова група в загальній інтернет-аудиторії складає 29%. Близько 59% користувачів, які клікають на рекламу, мають вищу освіту.
Упродовж першого півріччя 2016 року regular banner використовувалися в 78,06% кампаній, rich media – в 40,78%. CTR для rich media склав 2,15%, для regular banner – 0,63%.
Кількість реклами, показаної на ПК (86,78%), значно перевищує аналогічні показники смартфонів (9,42%) і планшетів (3,8%). Найбільше кліків зафіксовано на ПК (81,92%), на смартфонах та планшетах цей показник становив 12,28% та 5,8% відповідно. Найвищий показник CTR у rich media на планшетах – 2,77%. Аналогічний показник на смартфонах складає 2,51%, на ПК – 2,33%.
На мобільних пристроях найбільше показів реклами в розділі «Медіа та Книги», а найбільш клікабельними є реклама розділу «Краса».