Google представив нову систему диференціації за програмою Google Partners, яка допомагає компаніям знаходити агентства та спеціалістів з онлайн-реклами. Відтепер агентства зможуть отримати значок спеціалізації, що, за переконанням Google, засвідчить стабільність їхньої роботи, зростання доходів і володіння співробітниками актуальної інформації про різні види реклами.
Як стало відомо, партнери зможуть здобути спеціалізацію за п’ятьма напрямками, серед яких пошукова реклама, мобільна реклама, відеореклама, медійна реклама, реклама в Google Покупках. Мітка зі спеціалізацією відображатиметься на значку партнера Google і дозволить компаніям-рекламодавцям знаходити партнерів, які здатні задовольняти їхні бізнес-потреби.
Для того, щоб отримати відповідну спеціалізацію, в агентства має бути принаймні один сертифікований спеціаліст, а його профіль – зв’язаний з корпоративним профілем агентства. Серед іншого – успішний досвід роботи у відповідному напрямку реклами. Окрім того, витрати агентства на спеціалізовану рекламу мають складати принаймні $ 10 тис. за період 90 днів.
Також Google запроваджує новий значок преміум-партнера Google. Його отримають партнери, які керують великим обсягом рекламних кампаній у Google. Преміум-партнери будуть зобов’язані пройти додаткові сертифікації, в свою чергу, Google обіцяє надавати їм «ширшу підтримку».
З повним переліком вимог та переваг спеціалізації партнерів Google можна ознайомитись за посиланням.
Нагадаємо, у лютому Google запустив новий сезон освітнього онлайн-курсу Академії Google AdWords. Курс розрахований на тих, хто лише починає роботу з AdWords та не брав участь у попередній програмі.