• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 15 Червня 2009

Сайт Інни Богословської. Ну для чого їй сайт?

Tweet
Tweet

Якщо хтось не в курсі, то президентські вибори у нас вже почались. На ТБ з‘явились перші політичні ролики: Тимошенко розповідає про енергетику та літакобудування, а Інна Богословська просто говорить про те, що вона йде в президенти.

30 секундний ролик Богословської закінчується пекшотом її офіційного сайту – bogoslovska.com. Одразу подумав – ну раз рекламують, значить щось там є варте уваги. Чому саме така думка відвідала з дружнім візитом мою голову? Бо мені видається логічним – рекламувати такий домен, відвідавши який людина/прибічник/виборець з великим степенем ймовірності повернеться туди ще не один раз.

Але українські політики мене вже в котре розчарували. Чергове незрозуміло для чого створене чудо українського інтернету. Я, звичайно, розумію, що Богословська – це технічний кандидат. Та навіть технічний кандидат хоча б для виду повинен мати команду, думати про прибічників, сприяти об‘єднанню прибічників, створювати їм відповідні умови…

Ладно, поїхали. Сайт вас вразить здоровенною фотографією жінки в червоному – Богословоської, позаду якої видніється лівий берег Києва. Сайт двомовний, але новини чомусь в обох версіях різні (про це нижче).

Сайт Інни Богословської. Ну для чого їй сайт?

Сайт має 3 розділи: Новини, Відозвернення, Контакт (єсть контакт!). Хоча насправді на сайті є лише один розділ – це новини, бо два інших – відеозвернення та контакт – це статичні об‘єкти. Перший –сторіночка з роликом, який зараз крутиться по ТБ, другий – форма зворотнього зв‘язку.

Не знаю, чи робили розробники сайту Богословської до цього проекту якісь інші, але для себе відзначив, що робота зроблена бездарно. Не прописати ключові слова, дескріпшн, взагалі не зроблені тайтлз (title) – це ж як треба любити свого клієнта, щоб підсовувати йому таку свиню.

Цікаво, що новини українського та російського розділів не ідентичні – не все, що є в укрверсії є в російській, і навпаки.

Є, наприклад, в російській версії брєдова мега новина: Интернет-конференция Инны Богословской. Новина починається шматком якоїсь заяви Богословської про аграрний фонд, а далі йде кілька абзаців біографії. Так і не зрозумів, до чого тут інтернет конференція.

Сайт Інни Богословської. Ну для чого їй сайт?

Як ви певно здогадались одразу – ніяких варіантів соціалізації на сайті нема. Сторонні люди не можуть ні реєструватись, ні спілкуватись, ні навіть коментувати будь-що. Єдине, що ви маєте право зробити – це залишити своє повідомлення через форму зворотнього зв‘язку.

Але Інна Германівна (точніше, люди, які працюють в неї) пішла трохи далі, ніж інші українські політики, що намагаються освоювати інтернет. Для неї були створені 4 екаунти: профайл у діловій соціальній мережі LinkedIn, екаунт в Twitter, екаунт в ще одній діловій але вже польсько-українській соціальній мережі Profeo, і сторінка (page) у Facebook.

Сайт Інни Богословської. Ну для чого їй сайт?

Всі екаунти голі. В LinkedIn Богословська має лише 2 контакти, в Profeo – 1, сторінка у Facebook має 5 фанатів, в Твітері – жодного фоловера з України, окрім мене. Всі інші – це ті, яких “видають” по замовчуванню при реєстрації екаунта (якщо не відмовитись від фоловення їх) – всякі там текранчі, білі доми, оніон та інші популярні користувачі Твітера.

До речі, варто людям, які працюють з Богословською трохи підняти свій рівень знання англійської, бо ставити в профайл в LinkedIn таку фразу «First deputy head of Commitee in Questions of Culture and Religion». Прям спеціаліст з Квещінсів культури та релігії.

Все це виглядає якось і смішно, і сумно. Невже в Інни Германівни взагалі нема друзів, знайомих чи хоча б працівників її штабу, які зафоловили/френдили/“ставали фанатами” її профайлів? Бідна Богословська – і вже ніби має досвід роботи з інтернетом. Принаймні є два сайти – Віче та її особистий Інна, які існують вже не перший рік. Але й це не допомогло їй.

Українські політики не припиняють мене дивувати. Якщо в кінці 90-х технічне завдання на розробку сайту звучало десь так – “зробіть красивенько, з фотографіями, і щоб там новини всякі були”, то за 10 років еволюційно-революційного розвитку інтернету політики доросли до кількох лінків на соціальні сервіси в інтернеті. Для чого їм це – поки що не знають, але чули, що так треба.

Читати більше про: Інна, Богословська, вибори, вибори президента, офіційний сайт, політика, президентські

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти

    Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти

  • Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори

    Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори

  • Антикорупційний форум зібрав за 2 доби в інтернеті понад 1 млн грн пожертв

    Антикорупційний форум зібрав за 2 доби в інтернеті понад 1 млн грн пожертв

  • Пародія на політичну рекламу, стилізована під серіал «Ігри престолів», стала хітом Facebook

    Пародія на політичну рекламу, стилізована під серіал «Ігри престолів», стала хітом Facebook



←  Older Comments
 →
  • Nativa

    Я как только вижу в интернете эту особь, у меня сразу тошнота начинается, это ж надо себе такую репутацию приобрести, женщины психически -больной, неуравновешенной, несущей черную грязь, и у нее еще язык поворачивается выхвалять своего янека.

  • Анонімний

    А вы сайт NewsOne Украина смотрели? Вот где убожества. А контактировать с ними вообще нельзя – не работают скрипты. А так хотелось написать им по поводу их бездарных новостей и глупых сюжетов. “Подробности” под FireFox нормально не работают – нельзя залогиниться. И это СМИ. А что говорить про “политиков”, тем более такого уровня.

  • Анонімний

    Ясно, главные претензии автора блога к И.Богословской заключаются в том, что ему не понравился дизайн её сайта. Ужас. Преступление века. Хотя даже автор этого блога должен понимать, что этим занимаются технические специалисты. А кроме претензий к сайту Инны Богословской, больше автору сказать нечего, я так понимаю.

    Пассаж про  “Тимошенко розповідає про енергетику та літакобудування” вообще умиляет :))  Кроме того, что автор выдал таким нехитрым способом своего заказчика (“президентські вибори у нас вже почались…”, помните?), так про Тимошенко и энергетику  в одном предложении вообще смешно звучит. Не знаю, что она там сделала с “літакобудуванням”, вроде еще живо, а вот с энергетикой ВОНА сотворила что-то страшное – по газовым контрактам 2009 года (их два, один по поставкам газа в Украину, а другой по транзиту газа через нашу территорию) Украина получает самый дорогой газ в Европе – по 450 долларов. Столько же базовая цена еще только у одной страны – Германии, экономики №1 Евросоюза, но Германия потребляет газа меньше (33 млрд. кубометров против наших 52 млрд.), но все равно как оптовый покупатель пользуется скидками. Украина скидку получила, но только на один предвыборный год, 2009-й. А потом уже без всяких скидок. По самой дорогой в Европе цене. Сейчас цена на газ уже 460 долларов за тыс. кубов (без Харьковских соглашений была бы 560 долларов). А транзит у нас САМЫЙ ДЕШЕВЫЙ В ЕВРОПЕ. Вот такая вот “энергетика” от Тимошенко. Но это я может еще не знаю чего про “літакобудування”.

    • Анонімний

      Ви сайт робили?

  • Володимир

    Якщо Інна Богословська заявила, що вона виходить з Партії регіонів, то значить найближаються вибори президентські і вона буда балатуватися, щоб стати хоч технічним кандидатом у Президенти! Невірьте, що вона пропонує нинішньому Президенту піти у відставку, це дуже хитрий хід, який вона використовала не раз! Але її не покидає велика мрія стати Президентом, тому так нестримно вона боролася з Тимошенко, щоб відкрити собі дорогу, заприторивши її за грати. Не МВФ став причиною не підписання угоди, про що говорила влада, а відмова звільнити Тимошенко, бо саме цьому наполягали США і Германія, які мають великий вплив на МВФ! А тому, що ми не в Асоціації вина в цьому Богословської і Олійника, які чинили спротив не прийняття євроінтеграційних законів! Саме цим людям треба висловити громадянську не приязнь і зневагу!

←  Older Comments
 →

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA