Кілька днів тому запустився новий український стартап Eventr. Автори проекту позиціонують його як своєрідний соціальний агрегатор, що дозволяє переглядати та ділитися цікавою інформацією з іншими.
Eventr дозволяє імпортувати RSS-стрічки, які ви читаєте в інших сервісах (наприклад, Google Reader) а також обмінюватися записами зі своїми друзями. Фактично Eventr – це більш просунутий RSS-рідер з соціальними функціями.
Найближчим часом буде додана можливість постити власні записи на Eventr – текст, фото, відео та музику, які, в свою чергу, зможуть бачити ваші друзі. За перші 4 дні на сервісі вже зареєструвалось більше 4 тисяч людей.
Watcher вирішив детальніше поспілкуватись з співзасновником проекту, Девідом Мілошевим.
– Доброго дня, Девід. Хто є авторами проекту і чому ви вирішили його створити?
– Авторами проекту є я та Юрій Богданов. Наша спеціалізація – веб-розробка. Він займається програмуванням, а я – юзабіліті-аналітик та дизайнер. Одного разу ми захотіли створити те, чим би і самі захотіли користуватись в інтернеті.
– Eventr – це аналог твітера, RSS-рідер чи щось принципово нове?
– Ми можемо говорити про принципово новий підхід до інформації, комунікації та спілкування в інтернеті. З одного боку, в Eventr можна отримувати інформацію, а з іншого – віддавати її і створювати. Eventr – це інформаційно-соціальна мережа, яка містить в собі зручний RSS-читач, соціальні функції для швидкого і простого спілкування і обміну інформацією, а також блогоплатформу, яку ми плануємо запустити впродовж двох тижнів.
Дуже цікавим, на нашу думку є те, що можна миттєво робити свої підбірки цікавого в інтернеті, не витрачаючи на це час і ділитися з іншими. В мене, наприклад, 10 людей, яких я читаю. Зранку я заходжу в Івентр і бачу кілька цікавих записів, які вони мені запостили. Грубо кажучи, я викорситовую їх ресурс, а вони мій.
– Чи є у вас якісь конкретні плани щодо монетизації сервісу? Eventr розвивається за рахунок інвестора чи за рахунок особисто ваших коштів?
– Про монетизацію поки що мова не йде. У нас є інвестори по першому раунду, це відносно невеликі вкладення – близько $50 тисяч. Ще є певні кошти на просування. Після запуску в США через два тижні ми плануємо почати нові переговори про інвестування.
– Чи багато людей працює над проектом [на сайті вакансій було знайдено оголошення від Eventr – прим. авт]? І які плани до кінця року?
– Ми налаштовані серйозно і масштабно. До кінця року в наших планах вихід на другий раунд, вже з семизначними сумами, покрити аудиторію просунутих користувачів в рунеті (до 200 тисяч), повноцінно вийти на світовий ринок – запустити 8 мовних версій.
До кінця року ми маємо вийти на широку аудиторію – люди зможуть користуватися RSS, навіть не знаючи, що це таке. Ми знаємо, як це зробити.
Ми зробили весь проект удвох з Юрою. Зараз з нами працюють ще двоє людей – програміст і маркетолог.
– Як плануєте розкручувати проект?
– В першу чергу, використовуючи зовнішні ресурси – інформаційні видання ІТ-сфери, та інші. Більше я поки що не можу сказати.
– Дякую за розмову!