В своєму останньому прес-релізі український холдинг Digital Ventures прозвітував, що портал Tochka.net продовжує свій стрімкий ріст, і його аудиторія за своїм обсягом наближається до аудиторій i.ua та meta.ua.
Зокрема, за даними аналізу gemiusAudience у травні 2010 року кількість real users порталу зросла на 7% і сягнула 2 097 017 людей, що майже однаково з даними порталів-конкурентів i.ua та meta.ua.
Цікаво, що дані Google свідчать про зворотнє:
Євген Шевченко, керівник агенції Uamaster, пояснює таку різницю в даних тим, що статистика Google базується більше на непрямих даних, і тому може містити великі похибки у вимірах.
Digital Ventures наводить слова свого гендиректора, Лукаша Щепанські: “Підсумки травня підтверджують, що обрана нами стратегія розвитку повністю виправдовує себе”. Цікаво, яку саме стратегію має на увазі Щепанські – адже з березня ситуація з джерелами трафіку порталу незмінна: на Точку все ще приходять з Маркетгіду та Укрнету.
Холдинг Digital Ventures, заснований у липні 2008 року, належить компанії System Capital Management. Сайти холдингу в січні 2010 року було об”єднано у один портал Tochka.net, який зараз є його головним проектом.