Виступаючи на конференції “Інноваційна журналістика” у Стендфордському університеті, автор сервісу Google News, Крішна Бхарат, окреслив 5 характерних рис майбутньої журналістики.
1. Ясність ролей кожної журналістської організації.
Бхарат вважає, що публікації в медіа будуть мати більш спеціалізований та тематичний характер. Новинарні агенції та компанії будуть відомі скоріше за своєю специфікою – окремою темою або локальним рівнем.
2. Набагато більше використання соціальних медіа, у порівнянні з сьогоденням.
Не зважаючи на те, що деякі ЗМІ лише починають опановувати соціальні медіа, Бхарат вірить, що вони поширяться набагато більше у наступні кілька років.
3. Ефективні методи оплати та доставки.
За наявності легкого пошуку, оплати та форми доставки контенту, люди будуть більше використовувати його, ніж зараз. Співробітник Google упевнений в те, що платний контент – невід”ємна частина майбутнього онлайн-журналістики.
4. Розумніша реклама.
Реклама, яка розуміє аудиторію краще і приносить користувачам потрібний їм продукт.
5. Нові цікаві методи формування.
Шлях до цього методу нагадує канал, який формується з різних джерел, і який наповнений різними цікавими матеріалами, до яких користувач проявляє інтерес.
Думки засновника Google News підтверджують тенденцію до мультимедійної онлайн-журналістики, на противагу традиційній.