• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Олег Дмитренко · 21 Липня 2017

Facebook хоче зробити платним доступ до контенту ЗМІ

Tweet
Tweet

Соціальна мережа почала розглядати можливість введення платної підписки після скандалу з великою кількістю фейковий новин у Facebook під час президентської передвиборної кампанії 2016 року – про це повідомила керівник Facebook з медіа-партнерств Кемпбелл Браун.

Facebook хоче зробити платним доступ до контенту ЗМІ

«Це одне з тих прохань, які ми чули з боку багатьох газет та інтернет-видань, воно полягає в тому, що вони хочуть отримати платний продукт і отримати платний сервіс в межах Facebook, – сказала Браун на галузевій конференції Digital Publishing Innovation Summit. – І зараз ми це робимо. Ми запускаємо продукт за передплатою».

У минулому році Facebook і Google заробили $73 млрд на продажі реклами в інтернеті, це 70% всього ринку реклами США. Доходи американських видавців від продажу реклами в минулому році склали лише $18 млрд. Американські видавці стурбовані, що доходи інтернет-компаній ростуть в тому числі за рахунок контенту традиційних ЗМІ.

Американський Альянс новинних медіа звернувся до конгресу США з проханням надати видавцям право вести колективні переговори з інтернет-індустрією. Антимонопольне законодавство США обмежує можливості подібних пактів.

Facebook не проти об’єднання видавців, але вважає за краще працювати з видавцями в індивідуальному порядку, сказала Браун.

Читати більше про: Facebook, media, ЗМІ

Олег Дмитренко

Олег Дмитренко на зв'язку

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Як монетизувати власне медіа: два успішні кейси

    Як монетизувати власне медіа: два успішні кейси



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA