Витрати компанії Google на те, аби бути пошуковою машиною за умовчанням на всіх продуктах Apple, виросли до 1 мільярду доларів на рік.
Такі дані наводить аналітична компанія Morgan Stanley, вказуючи, що за кілька років ця сума виросла більше ніж у 10 разів. Для прикладу, в 2009 році Google сплачував Apple $82 млн. Формально обидві компанії – затяті конкуренти, проте гроші можуть вирішити все. Google цілеспрямовано платить за те, щоб його пошуковик використовувався в браузері Safari на всіх продуктах Apple – в тому числі на найбільш популярних, таких як iPad та iPhone.
Плата Apple – це лише 30% від загального бюджету на партнерські витрати. Ще одним витратним напрямком для Google є партнерство з Mozilla, де пошуковик також платить за те, аби бути встановленим у браузері Firefox за умовчанням. В 2014 році загальні витрати на партнерства Google зростуть до $3,5 млрд, з них $400 млн отримає саме Mozilla.