Кількість щоденних унікальних відвідувачів «Однокласників» за межами СНД перевищує їх число в соцмережі «ВКонтакте». Такі дані наводить газета «Известия», посилаючись на статистику LiveInternet.
У США «Однокласниками» користуються 305 тис чоловік, а «ВКонтакте» – 273 тис, у Німеччині – 768 тис проти 191 тис, в Італії – 161 тис проти 94 тис.
Популярність «Однокласників» викликана наявністю великих російськомовних діаспор за кордоном (наприклад, 80% російськомовного населення Австралії користуються «Однокласниками») і правильним позиціонуванням соціального сервісу.
«Однокласники» спочатку призначалися для пошуку колишніх однокласників, і під цю задачу «заточений» весь інтерфейс сайту. Основні користувачі цієї соціальної мережі – мігранти, тобто люди, які виїхали з Росії (СРСР, СНД) і намагаються через інтернет знайти і підтримувати контакти зі своїми колишніми однокласниками і одногрупниками. «ВКонтакте» ж більш молодий і молодіжний сервіс, який подає себе інакше. За кордоном він поширюється вірусно і сприймався як ресурс, де можна безкоштовно послухати музику, або подивитися фільм.
Тим не менш, в Росії, Україні та Білорусі «ВКонтакте» залишається соціальною мережею номер один. Проте в Казахстані перше місце займає «Мой мир» з 1,2 млн щоденних відвідувачів. В Азербайджані соціальною мережею номер один є Facebook з добовою аудиторією 991 тис осіб. В інших країнах СНД найвищою популярністю користуються «Однокласники».