• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Олег Дмитренко · 7 Червня 2017

Facebook обійшов ВКонтакте вже в перший тиждень після введення санкцій проти російських соцмереж

Tweet
Tweet

17 травня набув чинності Указ Президента України про введення санкцій щодо російських соціальних мереж ВКонтакте і Однокласники, порталів Яндекс і Mail.Ru.

Компанія Gemius проаналізувала аудиторію і активність рекламодавців на заблокованих ресурсах до і після введення санкцій.

В аналіз включені дані дослідження онлайн-аудиторії gemiusAudience і моніторингу онлайн рекламних кампаній gemiusAdReal (відеореклама) за тиждень до введення санкцій – 8-14 травня і за тиждень після – 22-28 травня.

Facebook обійшов ВКонтакте

Результати дослідження gemiusAudience показують, що частка користувачів на заблокованих соціальних мережах знизилася: Вконтакте втратив 3,7 мільйона користувачів, що заходили на сайт через комп’ютери або лептопи, а Однокласники – 2,6 мільйона. До введення санкцій ВКонтакте охоплював 50,5% відвідувачів Уанету (gemiusAudience, 8-14 травня), за тиждень охоплення аудиторії знизилося до 30,8%.

Охоплення аудиторії на Одноклассниках впало з 22,3% до 8,5%.

Facebook обійшов ВКонтакте вже в перший тиждень після введення санкцій проти російських соцмереж

У той же час введення санкцій позитивно позначилося на кількості відвідувань Facebook. Тижнева аудиторія мережі до заборони російських ресурсів становила 5,3 мільйона користувачів (охоплення 28,5%), а після блокування виросла на 2,2 мільйона. З 22 по 28 травня соціальну мережу відвідали 7,5 мільйона аудиторії Уанету, 40% всіх інтернет-користувачів за тиждень. За цим показником Facebook вперше обійшов ВКонтакте.

Відеореклама в соціальних мережах

Разом з користувачами з соцмережі пішли й рекламодавці. Особливо це видно у відеорекламі, що розміщувалась у ВКонтакте. Там спад охоплення аудиторії відеорекламою склав 92% (2,17 млн користувачів). В Одноклассниках з 22 по 28 травня відеореклама охопила 400 тисяч користувачів, що на 77% менше, ніж протягом тижня до заборони ресурсів.

Facebook обійшов ВКонтакте вже в перший тиждень після введення санкцій проти російських соцмереж

Відеореклама на Facebook охопила більше аудиторії, проте темпи зростання активності рекламодавців менш стрімкі – частка охопленої аудиторії зросла на 30%.

Yandex.ua і Mail.Ru

Аудиторія Yandex.ua знизилася на 1,9 мільйона користувачів: перед забороною ресурсу сайт охоплював 38,1% всіх користувачів Уанету за тиждень, після заборони – 28,0%. Mail.Ru втратив більше користувачів – 2,5 мільйона: з 8 по 14 травня портал відвідали 31,7% тижневої аудиторії української Мережі, а з 22 по 28 травня – 18,6%.

Охоплення аудиторії відеорекламою на Yandex.ua знизилося на 72,8%, Mail.Ru – на 34,3%.

Читати більше про: Facebook, uastat, vkontakte, Одноклассники, російські соцмережі

Олег Дмитренко

Олег Дмитренко на зв'язку

Також читайте:
  • Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

    Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

    В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські



  • Zil130

    Неху_ шастать

  • Голлан Дець

    Так розумію, ті користувачі що лишилися в статистиці з окупованих територій

  • Инга

    сказать откровенно, все это не показатель. Появился Фрию, и скоро цифры снова поменяются

    • Люда

      Я тоже им пользуюсь, как по мне, так очень удобный и простой.
      Вчера скачала куме его, жалоб не было.

  • Александр Самойлюк

    Что вообще за статистика такая? Ну упали, как упали так и подымутся благодаря фрию)

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA