Як показали результати дослідження аналітичної компанії Simply Measured, прийоми маркетингу, що пропонує Instagram, для великих брендів є більш ефективними, аніж Google Plus і Pinterest.
Це відповідним чином позначається на активності освоєння цього соціального сервісу.
За даними доповіді, в даний час 54% компаній, які входять у першу сотню найбільших світових брендів, використовують для взаємодії зі своєю цільовою аудиторією Instagram.
Всього за три останні місяці найбільші світові бренди, в тому числі Nike, Gucci, Starbucks і Audi, збільшили свої аудиторії на Instagram більш ніж на мільйон нових передплатників кожен.
Визнаними лідерами рекламного бізнесу в соціальних мережах є Facebook і Twitter, в яких присутність топових брендів сягає 98% першої сотні рейтингу. Далі слідують Google Plus, Pinterest і Instagram.
Незважаючи на те, що по відсотку присутності брендів Instagram з показником в 54% поступається Google Plus (67%) і Pinterest (63%), динаміка зростання цього показника для сервісу обміну зображеннями набагато вище, ніж для конкурентів.
Протягом останнього кварталу кількість брендів, присутніх в Instagram, виросла на 35%, в той час як в Pinterest – на 24%, а в Google Plus всього лише на 5%.
Тенденції зростання використання інструментів візуалізації в контент-маркетингу підтверджує дослідження “2012 study by ROI Research”, згідно з яким 44% споживачів, швидше за все, будуть взаємодіяти з брендами, які розміщують фотографії на своїх сторінках у соціальних мережах. У той же час, регулярне оновлення статусу є важливим для 40% опитаних, а наявність відеоконтенту – для 37%.