Кількість переходів в соціальну мережу Facebook з професійного соціального сервісу LinkedIn зросла у десять разів. Це відбулося після того, як сервіс мікроблогів Twitter розірвав відносини з LinkedIn і відключив його від свого API.
Такі дані представлені в дослідженні компанії PageLever. У рамках свого дослідження компанія PageLever проаналізувала більше 500 Facebook-сторінок з числом читачів від 100 тис до 1 млн.
Дослідження показало, що переходи на ці Facebook-сторінки з LinkedIn в липні 2012 року зросли на 1000% у порівнянні з показниками попереднього місяця.
Таке зростання в компанії PageLever пояснили припиненням співпраці між Twitter і LinkedIn. Нагадаємо, що в кінці червня 2012 сервіс мікроблогів Twitter відключив LinkedIn від свого API, відмовившись від двосторонньої синхронізації з соціальною мережею.
Автори дослідження підкреслюють, що раніше кількість переходів з Facebook в LinkedIn була не дуже великою, тому десятикратного зростання домогтися було неважко.
Однак, згідно з даними дослідження, в липні було зафіксовано більше переходів на сторінки Facebook з LinkedIn, ніж з пошукових сервісів Google і Bing разом узятих, вказує PageLever.