• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 20 Червня 2011

Конкурент LinkedIn назбирав у Facebook майже мільйон користувачів

Tweet
Tweet

Конкурент LinkedIn назбирав у Facebook майже мільйон користувачівДілова мережа BranchOut, яка функціонує у вигляді додатку на Facebook, почала активно нарощувати свою аудиторію.

Лише за попередній тиждень місячна аудиторія активних користувачів BranchOut зросла з 30 тисяч до більш ніж 800 тисяч. Одним з факторів, який міг вплинути на таке швидке зростання, є зміна дизайну першої сторінки, експерименти з якою сервіс проводив протягом 6 місяців. І лише минулого місяця прибрав з головної сторінки сервіс запитань, через який на сторінки користувачів розсилалися сповіщення, і багто хто вважав це спамом. Зараз BranchOut розмістив актуальні вакансії та резюме, які стали користуватися популярністю.

За даними AppData, добова аудиторія BranchOut також зростає, і зараз становить понад 150 тис. користувачів.

Проект було запущено в серпні 2010 року в якості простого додатку, який показував, де працюють ваші друзі. Сервіс так званих запитань-битв, який фактично спамив від імені користувача на сторінки його друзів, не виправдав себе. І лише після заміни його на більш цікавий рекрутинговий сервіс, популярність BranchOut почала зростати.

Через два місяці BranchOut запустить преміум-версію, яка потенційно може конкурувати з аналогічним сервісом від LinkedIn.

Читати більше про: BranchOut, Facebook. LinkedIn

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • LinkedIn перетворюється на джерело трафіку для Facebook

    LinkedIn перетворюється на джерело трафіку для Facebook



  • Dmytro Dzyuma

    По суті головною причиною, чому я не став користуватися BranchOut – я не хочу змішувати особисте з діловим. Facebook – друзі, LinkedIn – ділові контакти.

  • brus07

    “за попередній тиждень місячна аудиторія”
    :)

    • maksym

      угу. все правильно. вони щотижня рахують місячну аудиторію. наприклад, місячна аудиторія за 7.05-7.06, далі, за 14.05-14.06
      за тиждень місячна аудиторія зросла

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA