З травня 2012 року на всіх коробках цукерок «Світоч» розміщений QR-код, який веде на мобільний сайт бренду. А з травня по червень, під час проведення EURO-2012, на цьому сайті можна було завантажити мобільний додаток Lviv Places з туром по львівських шоколаднях.
Крім того, на сайті викладені цікаві факти з історії бренду і новини про вихід його нових продуктів. А в якості нагадування про те, що «Світоч» – львівський бренд, на сайті є листівки зі Львова, які можна відправити друзям у соціальних мережах – twitter, facebook, vkontakte.
Реалізацією даної активності займалося агентство мобільного маркетингу LEAD9. Вони наголошують, що за час футбольного чемпіонату кількість активних користувачів програми Lviv Places склала 2000. Більшість цих користувачів скористалися і «шоколадним туром». А кількість нових відвідувачів мобільного сайту підвищилося більш ніж на 40%.