• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Назар Гриник · 18 Березня 2013

Кишеньковий посібник з мобільного маркетингу: Good old SMS

Tweet
Tweet

Кишеньковий посібник з мобільного маркетингу: Good old SMSПродовжуємо публікацію «Кишенькового посібника з мобільного маркетингу». Початок читайте тут.

Не встигли ми звикнути, до SMS як каналу реєстрації та отримання додаткової інформації від брендів, як на зміну йому вже приходять QR-коди та мобільні сайти, а за ними на черзі – мобільні додатки (програми для мобільних пристроїв). Але SMS, завдяки своїй простоті, покриттю і автоматичній налаштованості на абсолютно всіх пристроях, поки що залишається найбільш масовим мобільним способом комунікації. І як би ми до нього не ставилися, такі активності як «купи та виграй», «назбирай та отримай», залучення споживача через мобільні купони і т.п. поки найефективніше працюють саме через SMS.

Практичні поради:

– не задовбуйте своїх споживачів SMS-розсилками: спочатку з‘ясуйте що цікаво саме цій людині, а потім шліть інформацію. Для цього необхідно налагодити зворотну комунікацію: щоб споживач міг відповісти на вашу розсилку, бажано відразу по SMS. Інакше чим ви відрізняєтеся від жорстких ліфлетерів, які доганяють вас біля метро або тицяють рекламу через вікно авто на світлофорі?

– Беріть до уваги, що в Україні діє Закон про захист персональних даних та Кодекс мобільного маркетингу – документи, які досить чітко і просто пояснюють що можна робити у сфері персональної комунікації, а що ні.

– Налагодіть можливість задати питання через SMS. Для цього не обов’язково садити триста «мексиканців», які денно і ночно відповідатимуть на повідомлення. Достатньо лише налаштувати систему для розпізнавання запитів, на зразок «телевізор 42 2000-2500», де друга і третя позиція це – діагональ і діапазон ціни.

– Після цього пришліть споживачу персональну пропозицію чи мобільний купон, який має обмежений строк дії, який ще й може спливати разом із закінченням строку: чим довше споживач іде в магазин, тим менше знижки отримає :)

– Обов’язково дякуйте, вітайте та заохочуйте. Навіть якщо абонент нічого не виграв, йому хоч буде не так образливо, коли ви надішлете подяку за участь, я не кажу вже про вітання з днем народження – це взагалі так просто, але чомусь цього майже ніхто не робить.

– І головне: намагайтеся завжди і всюди бути хоч трохи корисними своїм споживачам – думайте в першу чергу про них, а не про себе. Час, коли покупець змітав новий продукт тільки тому, що він був з «червоною кришечкою», на щастя, безповоротно пройшов.

Читати більше про: e-book, QR-код, SMS, мобільний маркетинг, посібник

Назар Гриник
Директор і засновник агенції мобільного маркетингу LEAD9 Marketing

Назар Гриник на зв'язку

Блог автора Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • У Чернігові та Івано-Франківську за проїзд платитимуть QR-кодами

    У Чернігові та Івано-Франківську за проїзд платитимуть QR-кодами

  • Google вирішив вбити SMS, як формат обміну повідомленнями

    Google вирішив вбити SMS, як формат обміну повідомленнями

  • Користувачі Android зможуть отримувати і відправляти SMS через Facebook Messenger

    Користувачі Android зможуть отримувати і відправляти SMS через Facebook Messenger

  • «Укрпошта» без тендеру замовила SMSок на 1,8 млн грн за тарифами дорожчими, ніж в операторів

    «Укрпошта» без тендеру замовила SMSок на 1,8 млн грн за тарифами дорожчими, ніж в операторів



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA