• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Назар Гриник · 26 Березня 2013

Кишеньковий посібник з мобільного маркетингу: Штрих-коди на cтероїдах

Tweet
Tweet

Продовжуємо публікацію «Кишенькового посібника з мобільного маркетингу». Читайте також першу частину «Епоха М» та другу – «Good old SMS».

З часу своєї появи у 1994 році QR (quick response), а точніше 2D (2 dimensions) код, пройшов довгий і тернистий шлях крізь азійські, американські та європейські ринки і врешті опинився у нас, уже навіть на білбордах податкової служби.

Кишеньковий посібник з мобільного маркетингу:  Штрих коди на cтероїдах

Цей код – ніщо інше як еволюція штрих-кода, який сканується новим типом сканерів і містить на два порядки більше символів (були десятки, стали тисячі). Сканується він і камерою сучасних смартфонів, що суттєво спрощує введення інформації у мобільний пристрій: замість набирати на не надто зручній клавіатурі тисячі символів, які можна зашифрувати в коді, достатньо тільки ввімкнути програму-сканер, навести камеру смартфона на код і voila – на екрані уже відображена адреса сайту, електронна візитка чи уривок тексту з книжки!

Кишеньковий посібник з мобільного маркетингу:  Штрих коди на cтероїдахПрактичні поради:

– не ліпіть QR-коди де попало, тільки щоб виглядати просунутим. Він не повинен вести на звичайний веб-сайт, з мільйоном розділів, великими фото та, недайбог, флеш-анімацією. Завжди пам’ятайте про те, за яких умов споживач зчитуватиме вашу інформацію і що йому буде тоді потрібно (явно не фото генерального директора і текст вашої місії та візії).

– QR-код це – лише спрощення зчитування лінка або контактної інформації. Він сам по собі не продасть ваш продукт. Навіть якщо код буде супер-пупер дизайнерським, за ним повинна стояти зрозуміла і проста послідовність кроків до бажаного результату (наприклад, покупки чи збереження у адресбуці електронної візитної картки).

– розмір QR-коду має бути читабельним для мобільного пристрою – як правило це 3х3 см у пресі чи на етикетці та як мінімум 1/3 розміру бігборда чи сітілайта на аутдорі. В іншому випадку замість потенційних клієнтів ви отримаєте роздратовані пости у соц-мережах.

Читати більше про: e-book, QR-код, SMS, мобільний маркетинг, посібник

Назар Гриник
Директор і засновник агенції мобільного маркетингу LEAD9 Marketing

Назар Гриник на зв'язку

Блог автора Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • У Чернігові та Івано-Франківську за проїзд платитимуть QR-кодами

    У Чернігові та Івано-Франківську за проїзд платитимуть QR-кодами

  • Google вирішив вбити SMS, як формат обміну повідомленнями

    Google вирішив вбити SMS, як формат обміну повідомленнями

  • Користувачі Android зможуть отримувати і відправляти SMS через Facebook Messenger

    Користувачі Android зможуть отримувати і відправляти SMS через Facebook Messenger

  • «Укрпошта» без тендеру замовила SMSок на 1,8 млн грн за тарифами дорожчими, ніж в операторів

    «Укрпошта» без тендеру замовила SMSок на 1,8 млн грн за тарифами дорожчими, ніж в операторів



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA