BBC запустила експериментальну анімовану аудіо-виставу «Breaking Out», яка підлаштовується (персоналізується) під слухача залежно від його місцезнаходження в межах Великобританії.
Це експеримент у сфері перцептивних медіа – медіа, які адаптуються під глядача чи слухача на основі наявної інформації про нього. Для такого адаптування перцептивні медіа не потребують взаємодії з аудиторією, вони мають підлаштовуватись автоматично. Наприклад, музичний супровід може мінятися залежно від ваших уподобань. Якщо ви дивитесь якусь гру вперше, вам будуть пояснювати правила та різні нюанси. Якщо ви досвічений вболівальник – вам можуть показати якісь додаткові моменти «за лаштунками» абощо.
Передбачається, що телевізор має розпізнавати хто його дивиться і підлаштовувати контент під нього автоматично. Якщо телевізор дивитиметься група людей – він має співставити їхні інтереси та смаки і знайти найкращий компроміс для них.
Аудіо-вистава «Breaking Out» адаптується під слухача (змінюється звук) залежно від дати, погоди, поточних новин, а також соціальних мереж, до яких слухач залогований.