idealab, інкубатор для інтернет стартапів, запустив новий стартап – Tweetup, який розширює можливості популяризації твітер екаунтів, а також може потенційно стати цікавим інструментом для маркетологів, які працюють в сфері інтернет комунікацій.
Сайт запустився сьогодні, і доступний лише для потенційних рекламодавців, всі інші його розділи з‘являться за кілька тижнів.
Головна ідея, навколо якої побудований Tweetup – це зробити пошук в Твітері значно кращим, ніж він є на сьогодні, і паралельно заробити на цьому – створивши «Adsence для Твітера».
Хоча Твітер лише кілька днів тому змінив алгоритм пошуку, і почав додавати до результатів ще й найпопулярніші твіти, та це суттєво не покращило можливість щось знайти в Твітері.
Сьогодні щосекунди в Твітері генерується близько 600 нових твітів, через що навіть найцікавіші твіти зроблені найвпливовішими твітерянами губляться в морі іншого інформаційного шуму.
Ідея Білла Гросса (Bill Gross), власника інкубатора idealab (в рамках якого розвивається Tweetup) , полягає в тому, що сервіс повинен сприяти твітерянам (людям чи компаніям) зробити так, щоб їх твіти могли побачити якомога більше читачів.
Пошуковий алгоритм Tweetup братиме до увагу ряд чинників, серед яких час публікації (чим новіший – тим кращий), відповідність пошуковому запиту (ключові слова), відповідність твітер-екаунта темі (чи писав раніше, і чи багато на цю тему), кількість ретвітів, кількість фоловерів (впливає, але не суттєво).
Користувачі також бачитимуть в результатах пошуку проплачені (рекламні) твіти. В idealab кажуть, що рекламні твіти також матимуть критерії відповідності пошуковому запиту, тобто просувати будь-який твіт навіть за великі гроші не можна буде. Tweetup працює з сервісом скорочення адрес – Bit.ly, отримуючи в нього статистичну інформацію, зокрема щодо переходів за зовнішніми лінками з твітера.
Щоб ваш твіт потрапив до рекламних, необхідно буде заплатити від 1 цента (і вище – в залежності від вартості ключового слова) за кожен показ.
Таким чином, якщо ви хочете дуже швидко наростити кількість послідовників в Твітері, і ви є експертом в конкретній галузі чи тематиці, Tweetup дає можливість зробити вам це максимально дешево. Але чи ефективно – поки що рано говорити. Зачекаємо на перші результати від рекламодавців.
Білл Гросс не приховує, що TweetUp – це спроба повторити ще один успішний його стартап, побудований так само на оплачених результатах пошуку в інтернеті. В 1999 році стартап Goto.com зробив революцію в пошуковому маркетингу і став основою для бізнесмоделей таких компаній як Yahoo і Google. Пізніше компанія буле перейменована в Overture Services та придбана Yahoo за $1,6 млрд. у 2003 році.
Компанія вже уклала угоди з клієнт-сервісами для соціальних мереже, щоб результати твітерпошуку згенеровані Tweetup’ом, з‘являлись в них. Мова йде про Seesmic, Twidroid, TwitterFeed.
Tweetup також пропонує модель розділу доходів (50/50) для сайтів, які інтегрують в себе пошук від TweetUp. Станом на сьогодні вже укладені угоди з BusinessInsider.com, Answers.com та PopURLs.
Хоча TweetUp має багато спільного з контекстною рекламою, але є і відмінності. Основна – це те, що контент рекламує сам себе, а не через рекламне оголошення. Тобто сам твіт – і є контентом, за просування якого платить рекламодавець, щоб досягнути максимально широкої аудиторії.
Для перших 1000 рекламодавців TweetUp зробив бонус у вигляді безкоштовного просування їх твітів на суму $100
У TweetUp зараз працює 10 працівників, і компанія отримала фінансування у розмірі $3,5 млн. від іменитих фондів та окремих інвесторів – Index Ventures, Betaworks, Steve Case’s Revolution, First Round Capital, Jason Calacanis та Jeff Jarvis.
Pingback: Promoted Tweets: Твітер починає розміщувати рекламу | Watcher()