Відтепер результати пошуку, здійсненого у Твітері за допомогою сторінки search.twitter.com будуть показуватися відповідно до їх релевантності. Пошуковий механізм показуватиме спочатку твіти користувачів, які стали найпопулярнішими – тобто зібрали найбільшу кількість реплаїв та ретвітів.
Поки що в результатах пошуку будуть показуватися всього три такі популярні твіти, решта буде відсортована згідно дати їх публікації – від найостаннішого до найдавнішого. Приклад роботи нового механізму пошуку можна побачити за запитом “chile“. За словами розробників, ця опція була зроблена для того, щоб показати користувачам найцінніші записи, які найбільш точно відповідають заданому ключовому слову і в повній мірі рохкривають тему пошуку.
Якось змінити ці стандартні способи відображення найпопулярніших твітів не можна – і це, напевно єдиний недолік цього функціоналу. Було б зручно переключатися між різними видами пошуку – за релевантністю та за датою публікації. Дещо вільніше в цьому плані себе можуть почувати розробники, які використовуються API твітера – їм надано можливість обирати, який вид пошуку вони хочуть встановити для своїх користувачів – змішаний, пошук лише популярних твітів, або ж пошук лише самих останніх твітів.
Pingback: Tweetup – система контекстної реклами для Твітера | Watcher()