Адміністрація соцмережі Facebook оголосила про невеликий конкурс, в якому можуть брати участь власники фан-пейджів для бізнесу.
Власники сторінок можуть надсилати свої cover-фотографії з фан-пейджів на адресу coverphotosubmission@fb.com, щоб взяти участь у конкурсі. У Facebook зазначають, що очікують саме фотографії, а не колажі чи ілюстрації з надписами. Перевагу отримають ті знімки, на яких зображена комунікація з клієнтами, створення продукту, тощо. “Покажіть нам, чому клієнти люблять ваш бізнес”, – йдеться в умовах конкурсу.
Сьогодні – останній день прийому фотографій, тож якщо ви хочете взяти участь у конкурсі, варто поспішити. Фото сторінки-переможця буде показано у фан-пейджі Facebook Marketing facebook.com/marketing.
Нагадаємо, можливість завантаження cover-фотографій для сторінок бізнесу зявилася після їх переходу на новий інтерфейс Timeline. Читайте в нас про те, що це таке та які фотографії використовувати для своїх фан-пейджів на Facebook.