Соціальна мережа Facebook оновила дизайн записів, якими діляться користувачі у своїх профілях та сторінки брендів.
Відтепер кожнен пост, що містить посилання, фотографію чи просто текстовий статус, оптимізований для перегляду в новому інтерфейсі Timeline. Окрім звичного контенту, який поділився користувач, коментарями та кількістю лайків, Facebook додав у це вікно великі кнопки Like i Subscribe. Перша буде показуватись на фан-пейджах, а друга – у персональних профілях людей. Буде цікаво дізнатись, наскільки таке нововведення збільшить залучення нових шанувальників для сторінок.
Наразі такі кнопки показуються лише для тих записів, що містять лінк або текстовий статус. Решта публікацій (наприклад, фото або опитування) не супроводжені кнопками Like.
Інтерфейс Timeline для сторінок брендів було запущено на Facebook наприкінці лютого. Повну інструкцію про те, як використовувати його для своїх фан-пейджів, читайте у нашому матеріалі.